// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

نسخه نینتندو سوییچ بازی Hollow Knight تاخیر خورد

استودیو Team Cherry اعلام کرد که بازی محبوب Hollow Knight که در سبک مترویدوینیا طراحی شده، برای نینتندو سوییچ تاخیر خورده است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تیم چری (Team Cherry) اعلام کرد که انتشار نسخه سوییچ بازی Hollow Knight، که قرار بود در سال جاری میلادی منتشر شود، تاخیر خورده و به اوایل سال ۲۰۱۸ موکول شده است.

ضمن اعلام این خبر، سازندگان در مورد راه‌یابی و پورت بازی Hollow knight روی کنسول‌های دیگر نیز صحبت کردند. به نقل از سازندگان، پس از انتشار نسخه سوییچ این بازی و در دسترس قرار گرفتن آن برای حامیان مالی این بازی در کیک‌ استارتر، آنها اقدامات خود را برای پورت کردن بازی مذکور روی پلتفرم‌های دیگر آغاز می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از بیانیه‌ سازندگان را مشاهده کنید.

با توجه به تمامی تلاش خودمان برای عرضه بازی در سال جاری میلادی روی سوییچ، متاسفانه باید اعلام کنیم که انتشار بازی به اوایل سال ۲۰۱۸ موکول شده است.

هر روزه ما در پیام‌های توییتر خود از ذوق‌و‌شوق کاربران برای نسخه سوییچ بازی Hollow Knight می‌خوانیم و ما هم همچنین با اشتیاق دوست داریم که بازی هر چه زودتر به این کنسول راه پیدا کند. البته می‌دانیم که مدت زمانی است که سکوت اختیار کردیم ولی با این امر قصد داریم پیش از اینکه اعلامیه‌ای را منتشر کنیم، به طور جدی تصمیم بگیریم. ما در گذشته با تصمیم‌های زودهنگام با اتفاقات ناخوش‌آیندی روبرو شده‌ایم.

اواخر سخت در حال کار روی نسخه سوییچ این بازی هستیم، در حالی که قصد داریم محتوای جدیدی نیز در آن جای دهیم، اما هفته گذشته تصمیم گرفتیم که می‌توانیم وقت بیشتر را برای آن اختصاص دهیم. هر دو ما (آری و ویلیام) می‌خواهیم  مطمئن باشیم که نسخه سوییچ این بازی تنها یک پورت خوب نباشد بلکه در قالب یک نسخه عالی پورت شود. پس از آن کمپانی شارک جامپ (Shark Jump) نیز در این تصمیم با ما موافقت کرد.

بازی  Hollow Knight هم‌اکنون از طریق فروشگاه‌های دیجیتالی استیم، Humble Store و GOG برای کاربران پی سی در دسترس است.

اگر برای اولین بار است که نام بازی Hollow Knight‌ به گوشتان می‌خورد، در ادامه می‌توانید تریلر رسمی آن را تماشا کنید و نگاهی به گیم‌پلی آن بیاندازید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده