// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل South Park: Phone Destroyer

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer، یک بازی کارتی هیجان‌انگیز است که ویژگی‌های همیشگی سری South Park را در خود جای داده است. با معرفی این بازی موبایل همراه ما باشید.

نمی‌توان منکر این موضوع شد که انیمیشن South Park یکی از جذاب‌ترین و خنده‌دارترین انیمیشن‌های تاریخ است؛ اثری که ظاهری کودکانه دارد، ولی درون‌مایه‌ آن طنز‌های بزرگسالانه و بعضا طعنه‌هایی است که بسیار خوب و دقیق کار شده‌اند. حتی این طنز و شوخی‌ها به بازی‌های این مجموعه نیز راه پیدا کرده است و کمپانی یوبی سافت، سازنده و ناشر مجموعه South Park، با ساخت نسخه‌های مختلف این سری، هواداران South Park را دور یکدیگر جمع کرده است. در نمایشگاه E3 2017 بود که بازی موبایل South Park: Phone Destroyer معرفی شد؛ بازی‌ای که هم‌اکنون به صورت رایگان روانه بازار شده است و در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت. در همین ابتدا بگویم که بازی اندروید و آیفون South Park: Phone Destroyer دقیقا همان بازی‌ای است که نبود آن روی پلتفرم موبایل حس می‌شد؛ یک بازی با درون‌مایه طنز و شخصیت‌های دوست‌داشتنی با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و متنوع.

بازی South Park: Phone Destroyer

کل کل‌های دوستانه و شوخی‌های بزرگسالانه از ویژگی‌های مهم بازی South Park: Phone Destroyer است

شما در جریان بازی، در نقش یک پسر جدید وارد دنیای South Park می‌شوید؛ شخصی که در ابتدا شخصیت کارتمن از وی می‌خواهد تا وارد تیم‌اش شود و سایر گروه‌ها را از طریق تلفن همراه خود شکست دهد و به یک Ultimate Phone Destroyer تبدیل شود. حال شما هستید و یک شخصیت شخصی‌سازی شده؛ شخصیتی که باید در ابتدای بازی با دستان خود او را خلق کنید و وی را از لباس گرفته تا مدل ریش و مو شخصی‌سازی کنید. البته یک سری از مدل‌های مو و ریش، بسته هستند و رفته رفته با لول‌آپ کردن شخصیت خود می‌توانید آن‌ها را آزاد و از طریق سکه‌های داخل بازی، آن‌ها را خریداری کنید. زمانی که شخصی‌سازی شخصیت خود را به اتمام رساندید، وارد دنیای بازی می‌شوید؛ جایی که در جریان اپیزودهای مختلف، باید شخصیت استن و دار و دسته‌اش را از پیش روی بردارید. نقطه قوت بازی موبایل South Park: Phone Destroyer دقیقا شخصیت‌های دوست‌داشتنی و کل‌کل‌هایی است که با یکدیگر انجام می‌دهند. در دنیای بازی شما وارد یک چت گروهی می‌شوید که شخصیت‌ها از طریق چت کردن با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و در مورد اتفاقات بازی صحبت می‌کنند.

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer

پرداخت‌های درون برنامه‌ای رابطه‌ی مستقیمی با قدرت بازیکن شما دارد

پس از پشت سر گذاشتن هر مرحله تنها کافی است چت‌ها را بخوانید تا عاشق بازی شوید؛ گفت‌وگوهای دوستانه و گاه کل‌کل‌هایی که شدیدا خنده بر لبان شما می‌آورند و روحیه‌تان را عوض خواهند کرد. از حیث گیم‌پلی، با یک بازی کارتی طرف هستیم. کارت‌های بازی نیز همان شخصیت‌های دنیای South Park هستند که شما رفته رفته آن‌ها را کسب خواهید کرد. هر کارت، کلاس مخصوص به خودش را دارد. برای مثال، کارتمن که در اینجا یک کلانتر است، یک کارت تانک به حساب می‌آید که دارای ضربات Melee است. حال کلاس‌بندی کارت‌های شما زمانی رنگ و بوی جدی به خود می‌گیرد که پای شخصی‌سازی میز کارت‌های بازیکن به وسط می‌آید؛ جایی که از میان کارت‌های خود، باید بهترین‌ها و باارزش‌ترین کارت‌ها را گلچین کنید و در میز کارت خود قرار بدهید. حال با توجه به استراتژی مبارزه‌ای که دارید، می‌توانید کارت‌هایی با کلاس‌های مختلف را انتخاب کنید و در ادامه آن‌ها را از طریق آیتم‌هایی که به دست می‌آورید و سکه‌هایی که به شما پاداش داده می‌شوند، ارتقا دهید.

بازی موبایل South Park: Phone Destroyer

جدای از قدرت بازیکن و کارت‌های شما، داشتن یک استراتژی، مهم‌ترین ویژگی در بخش PvP بازی است

از آن‌جایی که با یک بازی رایگان طرف هستیم، پرداخت‌های درون برنامه‌ای نقش به‌سزایی در بازی ایفا خواهند کرد و می‌توان گفت کمپانی Ubisoft بازی‌ای را خلق کرده که وابستگی شدیدی به پرداخت‌های درون برنامه‌ای دارد. شاید پرداخت‌های درون برنامه‌ای آن‌چنان تاثیری روی بخش داستانی بازی نداشته باشد، ولی زمانی که پای بخش PvP بازی South Park: Phone Destroyer به وسط می‌آید، پرداخت‌های درون برنامه نقش مهمی ایفا می‌کنند. برای لول‌آپ کردن شخصیت اصلی بازی که نتیجه‌ی آن قدرت بیشتر شما در بازی است، باید کارت‌های خود را ارتقا دهید. ارتقای کارت‌ها پوینت‌هایی را به شما اضافه می‌کند که باعث لول‌آپ شدن‌تان می‌شود. حال برای ارتقای کارت‌ها باید آیتم‌های مخصوصی داشته باشید که یا باید آن‌ها را در طول بازی به دست بیاورید یا از بخش فروشگاه خریداری کنید. درجه سختی استیج‌های هر اپیزود بازی اندروید و آیفون South Park: Phone Destroyer به شکلی است که در این بخش نیاز زیادی به ارتقای کارت‌ها ندارید، ولی در بخش چندنفره بازیکن‌هایی را می‌بینید که از این طریق شدیدا رشد کرده و با پرداخت پول واقعی، هم کارت‌های ارزشمندی را خریداری کرده‌اند و هم اینکه خود را تا چندین لول ارتقا داده‌اند. از این رو رقابت با چنین بازیکن‌هایی به هیچ‌وجه عادلانه نیست.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

در آخر، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer در جریان اپیزودهایی که دارد، استیج‌های مختلفی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد که می‌توانید با انجام آن‌ها لحظات خوشی را برای خود رقم بزنید. از طرفی تمامی استیج‌ها چندین و چند بار قابل تکرار هستند که فرق آن‌ها این است که این بار با درجه سختی بیشتری در بازی قرار می‌گیرند و در پایان، آیتم‌های باارزش‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهند.

دانلود بازی اندروید و آیفون South Park: Phone Destroyer


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده