// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

تاریخ انتشار بازی DiRT Rally برای مک مشخص شد

استودیو Feral Interactive با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی DiRT Rally به‌زودی برای پلتفرم مک منتشر خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فرال اینتراکتیو (Feral Interactive) و کد‌مسترز (Codemasters) تاریخ انتشار بازی محبوب و مسابقه‌ای DiRT Rally را برای پلتفرم مک مشخص کردند و قرار شد که در تاریخ ۲۵ آبان ماه (۱۶ نوامبر) در دسترس کاربران قرار بگیرد. همچنین سازندگان اعلام کردند که نسخه مک این بازی از Metal 2 که آخرین API گرافیک Apple محسوب می‌شود، پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند آن را با قیمت ۵۹.۹۹ دلار تهیه کنند.

برای کاربرانی که اولین بار است نام بازی Dirt Rally به گوششان می‌خورد، باید بدانند که در ابتدا بازی مذکور در دسامبر ۲۰۱۵ میلادی برای پی سی منتشر شد و سپس در آوریل ۲۰۱۶ به کنسول‌‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 راه پیدا کرد و در مارس همان سال نیز برای کاربران لینوکس در دسترس قرار گرفت. بازی مذکور در سبک رالی و مسابقه‌ای طراحی شده است و با داشتن کنترل‌های واقع‌گرایانه قصد دارد که روند یک مسابقه رالی را به کاربران القا کند. استاد شدن در این بازی شاید کمی دشوار باشد ولی پس از آن روند بازی آسان‌تر می‌شود.  

هنوز سازندگان جزئیات سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی روی مک را منتشر نکرده‌اند اما خاطر نشان کردند که با نزدیک شدن به انتشار بازی روی استیم، فروشگاه Mac App Store و فروشگاه Feral Interactive، از جزئیات آن رونمایی خواهند کرد. برای اطلاع بیشتر از بازی می‌تواند به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

دیوید استیون، مدیر عامل استودیو فرال اینتراکتیو، در مورد نسخه مک بازی DiRT Rally گفت:

DiRT Rally یک بازی هیجان‌انگیر و منحصر‌به‌فرد رالی است که با ساختار محکمی توسعه یافته است. در حالی که کاربران به فشردن ترمز و تعویض دهنده‌های اتومبیل خود می‌پردازند، مهارت رانندگی خود را در جاده‌هایی که از سیستم پویا بهره‌ می‌برد، ارتقا می‌دهند و از یک بازی رالی پرمحتوا لذت می‌برند.

سازندگان ضمن اعلام این خبر، تریلر نسخه مک بازی DiRT Rally را نیز منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده