نویسنده: محسن حقانی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Mafia Revenge

در بازی موبایل Mafia Revenge، دشمنان را در رقابتی تنگاتنگ نابود کرده و به ‌عنوان یک گنگستر در شهر کالی برای خود اعتبار کسب کنید. با معرفی این اثر همراه زومجی باشید.

استودیو FourThirtyThree همراه با توسعه‌ی بازی اندروید و بازی آیفون Mafia Revenge شما را طی مبارزات آنلاین بازیکن در برابر بازیکن (PvP)، در قلب نبردهایی قرار می‌دهد که طی آن و از درون یک ماشین در حال حرکت باید بازیکن‌های دیگر (دشمنان) در بازی را با شلیک‌های پیاپی نابود سازید. کالی به‌عنوان یکی از شهرهای مملو از بی قانونی و طمع در کشو کلمبیا، خانه‌ی تعداد زیادی از گنگستر و گروه‌های مافیایی جنایتکار بوده است. شما باید در نقش یکی از همین گنگسترها و با از میدان به‌در کردن دیگران، برای خود در این شهر رفته رفته شهرت و اعتبار کسب کنید.

در ابتدا می‌توانید از بین شخصیت‌های بازی Mafia Revenge به نام چارلی، روبرتو و رز یکی را انتخاب کنید. هر کاراکتر در بازی دارای حالت‌های متفاوت و قابلیت‌های مختلفی است؛ بازیکن‌ها می‌توانند بسته به انتخاب یکی از شخصیت‌های موجود را برگزیده و ظاهر و سبک بازی خود را با توجه به آن در نظر بگیرند. در کنار موارد مربوط به توانایی‌های فردی کاراکترها، هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های ظاهری متفاوت و قابل تغییر بوده که شما می‌توانید با خرید آیتم‌های گوناگون به‌وسیله‌ی پول رایج درون بازی نظیر، مدل مو، عینک، لباس و از این دست موارد، شخصیت مورد نظر خود شخصی‌سازی کنید. بازیکن همچنین با به‌دست آوردن آیتم‌های متفاوت در طول روند بازی می‌تواند امتیازات مهارت مختلف را جمع‌آوری کرده تا به‌وسیله‌ی آنها برای کسب پاداش‌های متفاوت، ارتقا کاراکتر و وسیله‌ی نقلیه در بازی اقدام کند.

هر کاراکتر در بازی Mafia Revenge دارای حالت‌های متفاوت و قابلیت‌های مختلفی است

در بخش گیم‌پلی، در بازی Mafia Revenge، بازیکن‌ها باید در قالب مبارزات رو در رو (PvP) به‌صورت هم‌زمان نسبت به نابود کردن هم‌دیگر در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند و در این راه سلاح‌های متفاوت از برند‌های گوناگون را نیز به‌دست خواهند آورد؛ هرکدام از این سلاح‌ها خصایص و ویژگی‌های خاص خود را دارند (درست ماننند سری بازی Borderlands). با استفاده از یک چیدمان مناسب از سلاح‌ها با ویژگی‌های مختلف، شما می‌توانید در هر نبرد استراتژی‌های متفاوتی مانند نابود کردن مستقیم دشمنان یا آسیب زدن به ماشین آنها را به خرج دهید. مبارزات همانطور که مشاهده می‌کنید درون وسایل نقلیه در حال حرکت جریان خواهد داشت؛ بازیکن‌ها می‌توانند در حین نبرد درون وسیله‌ی نقلیه‌ی خود کاور گرفته و پس از آن در موقعیت مناسب نسبت به شلیک به دشمن اقدام کنند. البته باید این مورد را هم در نظر داشت که کاور گرفتن بیش از حد در ماشین کار درستی نیست چرا که خودرو شما نیز در اثر شلیک مداوم و مورد هدف قرار گرفتن پی در پی می‌تواند رفته رفته نابود شود. پس از پیروزی در مبارزات، بازی پاداش‌های متفاوتی در قالب لوت باکس مانند سلاح‌های گوناگون، طلا، یاقوت و از این دست موارد را به شما اهدا خواهد کرد. از آنجایی که سیستم ارتقای سلاح بر مبنای تعداد اسلحه‌های به‌دست آورده شده در طول مبارزات خواهد بود، بازیکن باید به‌صورت مداوم در بخش مبارزات بازی شرکت کرده و سلاح‌های گوناگونی را جهت آپگرید به‌دست آورد. درحالی که اساس بازی در Mafia Revenge بر مبنای مبارزات رو در رو با دیگر بازیکن‌ها قرار داده شده است اما شما می‌توانید برای به‌دست آوردن نهایت پاداش، در مراحل نرمال یا PvE نیز شرکت کنید. علاوه‌بر این، بازیکن‌ها می‌توانند یک‌بار در روز در مبارزات اسپانسری شرکت کرده و جوایز بیشتری مانند طلا و سلاح‌های قدرتمند‌تر را به‌دست آورند. Mafia Revenge از سیستم انرژی یا استقامت برای تعداد دفعاتی که شما می‌توانید در مبارزات شرکت کنید استفاده نمی‌کند؛ تنها محدودیت، درست مانند بازی کلش رویال به اسلات‌های مربوط به لوت باکس‌هایی است که در انتهای هر نبرد به‌دست خواهید آورد. شما همچنین می‌توانید در قالب مبارزات دوستانه، با آشنایان خود به نبرد و دوئل‌های سرگرم کننده بپردازید. روی هم رفته، گیم‌پلی در بازی Mafia Revenge با تکیه‌ی مناسب بر ویژگی‌های تیراندازی و کاورگیری درون یک وسیله‌ی نقلیه درحال حرکت، یکی از هیجان‌انگیزترین ساخته‌های چند نفره رقابتی برای پلتفرم‌های موبایل است و می‌تواند برای مدت‌‌ها شما را سرگرم کنند.

در زمینه‌ی بصری، بازی Mafia Revenge از سبک کارتونی استفاده می‌کند که در نوع خود واقعا زیبا کار شده است. مدلسازی دقیق و جالب از شخصیت‌های بازی و خودروهای مختلف همراه با طراحی کاملا سه‌بعدی از تمامی اجزای تشکیل دهنده محیط در کنار توجه خیره کننده به جزئیات و افکت‌های تصویری نظیر انفجار و غیره احساس یک بازی خوش‌ساخت کنسولی را به شما منتقل خواهد کرد. در کنار موارد اشاره شده بهره‌گیری از طیف رنگ‌های تند و عموما روشن جلوه بسیار هیجان انگیزی به بازی بخشیده است. Mafia Revenge در زمینه طراحی انیمیشن‌های نرم و روان نیز کار خود را به خوبی انجام داده است و هیچ‌گونه تاخیری در عملکرد آنها مشاهده نمی‌شود. استفاده از موزیک‌های متن هیجان‌انگیز در پس‌زمینه در کنار افکت‌های صوتی نظیر شلیک، انفجار و غیره تجربه بازی را بیش از پیش لذت بخش‌تر می‌کند.

| |

بازی Mafia Revenge از آن دست تجربه‌های هیجان‌انگیزی است که مستقیما شما را در دل نبر‌د‌هایی با ریتم فوق‌العاده سریع و هیجان خالص قرار می‌دهد. بهره‌گیری از مکانیزم‌های سرعت و حرکت در کنار استفاده از قابلیت‌های شلیک و کاورگیری درون خودروهای درحال حرکت تجربه‌ای است که مطمئنا تمامی طرفداران سبک بازی‌های شوتر آنلاین نمی‌توانند به راحتی از کنار آن عبور کنند. می‌توانید این اثر خوش‌ساخت را برای تبلت و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS خود به‌صورت رایگان از فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Mafia Revenge


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده