نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷

تاریخ انتشار بسته‌های الحاقی بازی Wolfenstein II: The New Colossus اعلام شد

کمپانی بتسدا ضمن ارائه جزییات جدید از بسته‌های الحاقی Wolfenstein II: The New Colossus، تاریخ انتشار آن‌ها را هم اعلام کرد. 

بازی Wolfenstein II: The New Colossus به عنوان یک اثر شوتر اول‌شخص بسیار خوش‌ساخت چندی پیش توسط Bethesda منتشر شد و استقبال عالی منتقدین را نیز در پی داشت. سازندگان بازی در استودیو MachineGames پیش از این سیزن پس این اثر را با نام Freedom Chronicles تایید کرده بودند که شامل چهار بسته الحاقی می‌شود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این استودیو اطلاعات بیش‌تر و همچنین تاریخ انتشار این بسته‌های الحاقی را مشخص کرده است. 

بر اساس اعلام ماشین گیمز، اولین بسته الحاقی بازی Episode Zero است که هم‌اکنون برای افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده یا سیزن پس آن را خریداری کرده باشند، در دسترس است. اما دومین بسته الحاقی ولفنشتاین، The Adventures of Gunslinger Joe خواهد بود که در تاریخ (۲۳ آذر) منتشر می‌شود. در این داستان، بازی را با شخصیت جوزف استالیون تجربه خواهید کرد که قبلا یک بازیکن فوتبال آمریکایی بود و الان برای دفاع از کشورش با نازی‌ها مبارزه می‌کند. 

سومین بسته الحاقی بازی با نام The Diaries of Agent Silent Death در تاریخ (۱۰ بهمن) منتشر خواهد شد و داستان جسیکا ولینت، مامور سابق OSS را روایت خواهد کرد که به دنبال تخریب سنگر نازی‌ها در کالیفرنیا است. در نهایت آخرین بسته الحاقی بازی هم در ماه مارس (اسفند ۹۶/فروردین ۹۷) منتشر خواهد شد و Deeds of Captain Wilkins نام دارد. در این بسته باید مانع از شکل‌گیری یک عملیات نازی‌ها در آلاسکا شویم. 

طبق اعلام سازندگان، این بسته‌های الحاقی در مجموع چیزی حدود ۹ ساعت گیم‌پلی به بازی اضافه خواهند کرد. شما می‌توانید با خرید سیزن پس ۲۵ دلاری بازی به هر چهار DLC آن دسترسی داشته باشید و البته امکان خرید مجزای این بسته‌ها هم وجود دارد. 

بازی Wolfenstein II: The New Colossus همان‌طور که اشاره کردیم استقبال عالی منتقدین و گیمر‌ها را در پی داشت و حتی از زومجی نمره بسیار عالی ۹.۵ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از بررسی بازی Wolfenstein II: The New Colossus به شرح زیر است:

داستان ترور بیلی و بقیه اعضای گروه مقاومت، روی تیراندازی اول شخص را سفید کرد. نشان داد چطور می‌توان زیر سایه هجوم مالیخولیایی سازنده‌گان به بازی‌های چند نفره، یک بازی کلاسیک داستانی ساخت، درس گیم‌پلی اول شخص داد، کمدی را به زیباترین شکل ممکن با خشونت درآمیخت. با نمایشی که نیوکولوسوس داشت، نمی‌توان خلاصه از خوبی‌ها و لذتش نوشت! فقط در یک کلام، مسحور کننده بود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده