// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۲

تریلر لایو اکشن بازی Star Wars: Battlefront 2 منتشر شد

دو کمپانی‌ الکترونیک آرتز و سونی تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی مورد انتظار Star Wars: Battlefront 2 را منتشر کرده‌اند. 

مطالب مرتبط

دنباله بازی Star Wars Battlefront یعنی بازی Star Wars Battlefront II بدون شک یکی از از مورد‌انتظار‌ترین بازی امسال است که روز جمعه هفته جاری در دسترس بازیکنان در سرتاسر جهان قرار خواهد شد. این محصول مشترک استودیو دایس و کمپانی الکترونیک آرتز، علاوه بر بخش چند نفره، دارای کمپین تک‌نفره نیز هست؛ جایی که بازیکنان در دوران بین فیلم‌های Return of the Jedi و Star Wars: The Force Awakens و در شرایطی قرار می‌گیرند که امپراتور پالپاتین قصد دارد برای همیشه نیروهای مقاومت را از بین ببرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تریلر لایو اکشن جدیدی از بازی Star Wars Battlefront 2 از سوی کمپانی‌ Electronic Arts و کمپانی سونی منتشر شده است.

در این تریلر دو کودک را می‌بینیم که شیفته دنیای جنگ ستارگان هستند، اما از لحاظ گرایش به ائتلاف شورشیان (Rebel Alliance) یا امپراتوری کهکشان (Galactic Empir) متفاوت از یکدیگر عمل می‌کنند. همزمان با بالا رفتن سن و علاقه روز‌افزون آن‌ها به دنیای Star Wars، رقابت نیز وارد ابعاد متفاوتی می‌شود؛ از ساخت خانه‌های درختی براساس گروه مورد علاقه تا شوخی‌های مختلف. این تضاد نهایتا به نبردی بزرگ بین نیرو‌های Light و Dark منجر می‌شود که هر دوی آن‌ها در خط مقدم آن حضور دارند. تریلر لایو اکشن بازی Star Wars Battlefront II را در زیر مشاهده می‌کنید:

برای تریلر از دانلود از آپارات اقدام کنید

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان وان عرضه خواهد شد. در تازه‌ترین اخبار این بازی اعلام شد که کامنت یکی از نمایندگان کمپانی Electronic Arts در رابطه با ۸۰ ساعت زمان مورد‌نیاز برای آزادسازی شخصیت‌های دارت ویدر و لوک اسکای والکر رکورد امتیاز منفی تاریخ ردیت را شکسته است. همچنین روز پنج‌شنبه هفته گذشته کمپانی انویدیا دو کارت گرافیک Titan Xp با طرح جنگ ستارگان معرفی کرده و با فاصله یک روز، از محتوای بازی Star Wars Battlefront 2 با محوریت فیلم Last Jedi رونمایی شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده