نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

الفبای خرید آپارتمان در ستارخان

اگر قصد خرید آپارتمان در منطقه ستارخان تهران را دارید، باید به چه نکاتی توجه کنید؟

خرید آپارتمان در ستارخان، مخصوصا آپارتمان نوساز معمولا بین متری ۵.۵ تا ۶.۹ میلیون تومان هزینه دارد اما به طور کلی خانه‌های ۶۰ تا ۷۰ متری با قیمت میانگین ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فروخته می‌شوند.

در حال حاضر گران‌ترین خانه در این متراژ واحدی ۶۵ متری با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان در خیابان پاتریس لومومبا واقع شده است. واحد ۶۵ متری دیگری با سن ۱۲ سال ساخت در نقطه‌ای دیگر از ستارخان به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان و همچنین مورد ۱۷ ساله دیگری با همین متراژ در خیابان حبیب اللهی ۲۶۰ میلیون تومان برای فروش در بنگاه‌ها گذاشته شده است.

واحدهای ۲۳۰ و ۲۸۰ میلیون تومانی دیگری هم به ترتیب با همین متراژ وجود دارند که بالای ۱۰ سال ساخت و در طبقه چهارم هستند. آپارتمان ۶۵ متری دیگری که ۴ سال سن بنا آن است با قیمت ۳۷۴ میلیون تومان از لحاظ قیمت در میانه این دو قرار دارد. بررسی خرید آپارتمان در ستارخان نشان می‌دهد که قیمت واحدهای ۷۰ متری از ۲۵۰ تا ۴۵۰ میلیون تومان تفاوت دارد. آپارتمان‌های گران‌تر طبیعتا نوساز و در خیابان‌های نزدیک به محور اصلی ستارخان قرار دارند. یک واحد ۷۰ متری نوساز در طبقه اول ۴۵۵ میلیون تومان می‌ارزد. واحد دیگری با همین متراژ و ۱۵ سال ساخت هم ۳۱۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. یک ۷۰ متری دو خوابه ۷ ساله هم ۴۱۰ میلیون تومان به فروش گذاشته شده است. شمال ستارخان هم دارای خیابان‌های گران‌قیمت است. مثلا  آنجا یک واحد ۷۰ متری را ۴۱۵ میلیون تومان می‌فروشند.

اگر به نظرتان واحدهای ۶۰ تا ۷۰ متری کوچکند و با ۱۰  متر بزرگتر شدن خانه احساس راحتی بیشتری می‌کنید باید بدانید که میانگین قیمت هر متر خانه ۷۰ تا ۸۵ متری در ستارخان هم حول همان ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌چرخد.

گران‌قیمت‌ترین واحدها به متری ۶ میلیون و ۸۰۰ و نهایتا ۷ میلیون تومان می‌رسد. مثلا واحدی با طراحی رومی و بسیار زیبا در ۸۵ متر مساحت ۵۸۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. برخلاف اجاره معمولا برای خریدار خانه عمر منزل اهمیت دارد. واحد ۸۲ متری دیگری در طبقه دوم آپارتمانی در خیابان شادمان ۳۷۰ میلیون تومان و نوساز است. واحد نوساز کلیدنخورده دیگری هم با همین متراژ ۶۲۰ میلیون تومان است. این قیمت‌ها اگر به توانایی مالی شما نیاید بهتر است که از فکر کردن به خانه کلید نخورده دست بردارید و سراغ خانه‌های زیر ۱۰ سال ساخت این منطقه با متراژ ۷۰ تا ۸۵ متر بروید. ارزش خرید آپارتمان در ستارخان که ۴ سال از ساخت آن بگذرد و ۸۰ متر مساحت آن باشد به قیمت ۴۹۰ میلیون تومان است.

واحد نوساز ۹۰ متری دیگری هم در شادمان وجود دارد که حدود ۵۶۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. قیمتی که با توجه به متراژ آن ارزش بازدید دارد. از این گزینه بهتر هم واحدی دیگر است که چینش کابینت را به اختیار خریدار گذاشته است. این آپارتمان هم ۹۰ متر دارد و ۵۸۰ میلیون تومان است. خانه‌های دوبلکس قدیمی را در این محله می‌توانید با قیمت‌های پایین تر پیدا کنید. مثلا یک واحد ‌۱۰۰ متری دوبلکس با ‌۱۲ سال سن بنا موردی است که برای خانواده پر جمعیت مناسبت زیادی دارد.

قیمت این واحد ۳ خوابه ۴۸۰ میلیون تومان است. البته به دلتان صابون نزنید که ۹۹ درصد واحدهای لوکس و بی عیب در این متراژ بالای ۵۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شوند. مانند یک واحد ۹۵ متری دو خوابه و مجهز به همه امکانات که به قیمت ۶۸۴ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. جالب این است که با همین پول هم می توانید خانه ۱۲۰ متری نوسازی در شادمان بخرید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده