// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

پرداخت های درون برنامه ای به زودی به بازی Call of Duty: WWII اضافه خواهند شد

کمپانی اکتیویژن اعلام کرده که در تاریخ ۳۰ آبان ماه کاربران از طریق پرداخت درون برنامه‌ای می‌توانند پوینت‌های Call of Duty: WWII را خریداری کنند.

همانند نسخه‌های اخیر مجموعه کالاف دیوتی، بازی Call of Duty: WWII نیز از پرداخت‌های درون برنامه‌ای پشتیبانی خواهد کرد. طبق اخبار بازی منتشر شده، کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: WWII، اعلام کرده در تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۱ نوامبر) بازیکنان می‌تواند پوینت‌های Call of Duty بازی Call of Duty: WWII را از طریق پول واقعی خریداری و استفاده کنند.

اکتیویژن در گذشته دلیل دیر در دسترس قرار گرفتن پرداخت‌های درون برنامه‌ای را حل مشکلات زمان عرضه بازی اعلام کرد و قطعا این اتفاق باعث تاخیر در درآمد حاصل از پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای اکتیویژن نیز می‌شد. در ادامه گفته شد که تمامی کسانی که نسخه دیلاکس ادیشن بازی Call of Duty: WWII را خریداری کرده باشند، در تاریخ ذکر شده، ۱۱۰۰ پوینت کالاف دیوتی دریافت می‌کنند.

متاسفانه اعلام نشده است که از طریق این پوینت‌ها کاربران چه مواردی را می توانند خریداری کنند ولی با توجه به نسخه پیشین این مجموعه، می‌توان انتظار داشت که بازیکنان از طریق پوینت‌های کالاف دیوتی بتوانند Supply Dropها را خریداری کرده یا از آن‌ها در بخش زامبی و چندنفره استفاده کنند. برای خرید این پوینت‌ها نیز باید به قسمت فروشگاه بازی مراجعه کنید که در حال حاضر تنها در این بخش می‌توانید سیزن‌پس بازی Call of Duty: WWII را خریداری کرد که دارای محتویاتی برای بخش زامبی و بخش چندنفره بازی است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده