نویسنده: بخش تبلیغات
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۰

پی پال (PayPal) چیست؟ پی پال در ایران وجود دارد؟

حتما شما نیز نام پی پال را بار ها شنیده‌اید اما به طور دقیق متوجه نشده‌اید که چیست. شاید به این علت باشد که در ایران چیزی شبیه به پی‌پال ایرانی وجود ندارد.

در این مقاله تلاش می‌کنیم به صورت خلاصه و جامع به شما در ارتباط با پی‌پال اطلاعات داده و وضعیت آن در ایران را برای شما تشریح کنیم. اگر دانشجو بوده باشید و برای پرداخت هزینه‌های آزمون‌هایی همچون تافل و آیلتس به مشکل برخورده باشید یا اگر برای سفر های خارجی اهل رزرو هتل و خدمات پیش از سفر باشید یا چنانچه قصد مهاجرت داشته باشید و درگیر پرداخت هزینه‌های ارزی باشید، حتما لوگوی پی‌پال را بسیار مشاهده کرده‌اید. در واقع در زمان پرداخت‌های اینترنتی و آنلاین، معمولا وب‌سایت های خارجی چند نوع روش مختلف را پیش روی شما می‌گذارند که بی‌شک پرداخت از طریق پی پال ساده‌ترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن برای پرداخت است. همچنین در ادامه مطلب متوجه می‌شوید که داشتن یک اکانت پی پال همچون شهروندان دیگر کشورها، در ایران نیز میسر شده است و برای پرداخت‌های ارزی دیگر نیازی به تحمل دردسرهای فراوان ندارید.

رپورتاژ آگهی پی‌پال

پی پال در واقع یک کیف پول الکترونیکی است. کیف پولی که بدون آنکه در جیب شما باشد یا در آن پول فیزیکی وجود داشته باشد، می‌توانید با آن خرید کرده و پرداخت‌های خود را انجام دهید. اما پی پال چگونه کار می‌کند؟ در واقع پی پال به این گونه است که شما در ابتدا به وسیله ایمیل خود یک اکانت یا حساب کاربری پی پال افتتاح می‌کنید. سپس به صورت اینترنتی می‌توانید آن را شارژ کنید. در واقع در زمان شارژ اکانت پی پال، پول از حساب بانکی شما کسر و به موجودی پی پال شما اضافه می‌شود. سپس شما می‌توانید بدون استفاده از کارت بانکی و حساب بانکی، پرداخت‌های خود را از درگاه‌های اینترنتی انجام داده و خرید کنید. به این صورت پرداخت‌ها و خریدهای اینترنتی رایج مانند اشتراکات مجلات، هزینه‌های ماهیانه و سالیانه عضویت در مکان‌های مختلف، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی و غیره بسیار برای شما آسان خواهد بود. همانطور که می‌دانید خرید و پرداخت‌های ارزی از سایت‌های غیر ایرانی به وسیله کارت های بانکی ایرانی میسر نیست و به این صورت با استفاده از پی پال، انجام این پرداخت‌ها به سادگی میسر می‌شود.

رپورتاژ آگهی پی پال

اما آیا پی پال در ایران وجود دارد؟ آیا می‌توان از پی پال در ایران استفاده نمود؟ بله!

با وجود تحریم‌های بانکی و مالی آمریکا علیه کشور عزیزمان و با وجود اینکه پی پال به طور رسمی به ایرانیان ساکن ایران خدمات ارائه نمی‌کند، اما یک شرکت ایرانی به نام «ایرانیکارت» توانسته است استفاده خدمات پی پال را در ایران به راحتی برای شهروندان مقدور کند. با استفاده از خدمات این شرکت که تماما اینترنتی انجام است، می‌توانید از خدماتی مانند افتتاح حساب پی پال، شارژ اکانت پی پال و خرید و پرداخت ارزی به وسیله پی پال بهره ببرید. ایرانیکارت که هشت سالی می‌شود در این زمینه فعالیت می‌کند، در شهر های مختلف ایران نمایندگی داشته و می‌توانید با مراجعه حضوری نیز از مشاوره‌های کارشناسان آن بهره ببرید. همچنین کارشناسان ایرانیکارت در ساعات کاری پاسخ‌گوی سوالات تلفنی شما خواهند بود.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده