نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۷

بهای آزاد کردن قهرمانان بازی Star Wars Battlefront 2 کاهش یافت

اخبار بازی Star Wars Battlefront 2 نشان می‌داد بازیکنان باید برای آزاد کردن قهرمانان آن چهل ساعت زمان صرف کنند. اما استودیوی DICE با آپدیتی، هفتاد و پنج درصد از بهای این قهرمانان را کاهش داد.

جان واسیلیزک، تهیه‌کننده‌ی اجرایی استودیو DICE، بیانیه‌ای را پیرامون موضوع خریدهای درون برنامه‌ای و لوت‌باکس‌های بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر کرد. او توضیح داد که استار وارز بتلفرانت 2 تغییرات زیادی خواهد داشت و دایس بر اساس بازخوردهایی که از مخاطب خود دریافت می‌کند با روش‌ها و ترفندهای مختلفش بازی را دستخوش تغییرات مختلف می‌کند؛ حتی اگر این تغییرات مربوط به سیستم اقتصاد بازی باشد.

او به طور ویژه به موضوع قهرمانان بازی اشاره کرد و گفت که دایس از نظرات کاربران آگاه است. او طولانی بودن روند آزاد کردن قهرمانانی چون لوک اسکای‌واکر و دارث ویدر را اینگونه توجیه کرد:

آزاد کردن یک قهرمان در این بازی دستاوردی بزرگ است. ما می‌خواستیم که بازیکنان به هنگام کسب آن بسیار شادمان شوند. ما از اطلاعاتی که از بتای بازی به دست آوردیم استفاده کردیم تا این مقادیر را تعیین کنیم. اما به نظر می‌رسد که تغییرات بیشتری لازم است.

به دنبال انتشار این بیانیه، دایس بهای آزادسازی قهرمانان مهم بازی را تا هفتاد و پنج درصد کاهش داد. لوک اسکای واکر و دارث ویدر را اکنون می‌توانید با بهای ۱۵ هزار امتیاز خریداری کنید و شخصیت‌های دیگری چون امپراطور پالپاتین، چوباکا و لیا اورگانا نیز با اعتبار ۱۰ هزار، قابل خرید خواهند بود. شخصیتی چون آیدن ورسیو نیز با قیمتی معادل ۵ هزار امتیاز در دسترس قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعاتی که از مشاهدات خود به دست آوردیم، مقادیر جدید هم به دست آوردن این قهرمانان را به دستاوردی بزرگ برای بازیکنان تبدیل می‌کنند و هم برای سایر بازیکنان ارقامی قابل دسترس هستند.

این یک تغییر بزرگ است که ما توانسته‌ایم به‌سرعت آن را اعمال کنیم. این بروزرسان امروز در دسترس همه قرار خواهد گرفت.

واسیلیزک به یک مورد اشاره‌ای نکرد و آن تکلیف کسانی است که پیش از رسیدن بروزرسانی تازه، اقدام به خرید قهرمانان کرده و بهایی سنگین را پرداخته‌اند. او گفت که دایس از بازخوردهای بازیکنان آگاه است و قول داد که این استودیو همچنان تغییرات دیگری را در سیستم اعتبار بازی ایجاد خواهد کرد.

قرار است یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ نیز در فضای ردیت میان کاربران و روسای استودیو برقرار شود تا آن‌ها درباره‌ی وضعیت کنونی بازی به سوالات کاربران پاسخ دهند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده