نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۲

جزییات و تاریخ انتشار دومین Data Pack بازی PES 2018

کونامی امروز جزییات دومین دیتا پک بازی PES 2018 را اعلام کرد که موارد مختلفی از جمله دو استادیوم و دیوید بکهام را به بازی اضافه خواهد کرد. 

بازی PES 2018 چندی پیش منتشر شد و استقبال بسیار خوب طرفدارانش را نیز در پی داشت و تجربه‌ای لذت‌بخش از فوتبال ارائه می‌کرد. کونامی که به رسم هر سال قصد دارد با انتشار دیتا پک‌هایی از این بازی پشتیبانی کند، ماه گذشته اولین دیتا پک بازی را منتشر و اعلام کرد که این ماه هم دومین دیتا پک آن را منتشر خواهد کرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، این شرکت جزییات دومین Data Pack بازی PES 2018 را اعلام کرده که قرار است در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) منتشر شود. 

اولین ویژگی دیتا پک دوم بازی، بهبود چهره ۴۰ بازیکن مختلف در بازی شامل فیلیپ کوتینیو، دوناروما و آندره سیلوا است. از طرف دیگر، در این دیتا پک شاهد اضافه شدن دو ورزشگاه به بازی هستیم که امارات، ورزشگاه خانگی آرسنال و همچنین ورزشگاه ملی شیلی خواهند بود. بهبود ۶۰ لباس تیم‌ها، اضافه شدن ۹ کفش جدید و همچنین اضافه شدن هزار تصویر واقعی بازیکنان در قسمت تغییر ترکیب تیم‌ها، از دیگر ویژگی‌های دیتا پک دوم بازی هستند. 

اما یکی دیگر از جذاب‌ترین ویژگی‌های دیتا پک دوم بازی، اضافه شدن دیوید بکهام به جمع بازیکنان افسانه‌ای بخش MyClub بازی است و از این پس می‌توانید از این هافبک بسیار محبوب انگلیسی در تیم‌تان بهره ببرید و از دقت بالای سانتر‌ها و همچنین ضربات آزاد فوق‌العاده‌اش برای رسیدن به گل استفاده کنید. 

کمپانی کونامی چندی پیش اعلام کرد که یکی از دلایل اصلی موفقیت مالی‌اش در سال مالی خود، فروش بسیار خوب بازی Pro Evolution Soccer 2018 بوده است. این بازی همچنین در بررسی زومجی نیز نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از بررسی آن به شرح زیر است:

هدف کونامی در ساخت Pro Evolution Soccer 2018 ایجاد تحولی عظیم در این سری نبوده و این شرکت بیش‌تر تصمیم گرفته تا روی نقاط قوت دو نسخه قبلی مجموعه تمرکز کند و آن‌ها را بیش از پیش بهبود ببخشد؛ تصمیمی که در نهایت باعث شده تا PES 2018 یک تجربه عالی و شدیدا سرگرم‌کننده از فوتبال را ارائه کند و به بازی‌ای تبدیل شود که حداقل در بین نسخه‌های نسل هفتمی و هشتمی سری، بهترین بازی به شمار می‌رود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده