نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

فیلمبرداری ریبوت فیلم The Crow به زودی آغاز خواهد شد

جیسون موموآ با انتشار تصویری اعلام کرد که به زودی فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم کلاغ (The Crow) آغاز خواهد شد.

پس از ورشکستگی کمپانی Relativity در سال ۲۰۱۵، فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم The Crow بارها عقب افتاده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است سرانجام فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز شود. جیسون موموآ، بازیگر نقش اریک دراون ملقب به کلاغ و کرین هاردی، کارگردان این فیلم، با انتشار تصویری در اینستاگرام از شروع مراحل تولید فیلم «تولد دوباره کلاغ» (The Crow Reborn) خبر دادند. در تصویر منتشر شده، شاهد حضور هاردی و موموآ هستیم و موموآ در توصیف این تصویر گفت که او مدت خیلی زیادی بوده که منتظر این لحظه بوده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Crow Reborn

مدتی پیش فیلمبرداری و تولید فیلم Aquaman (آکوامن) که موموآ در آن نقش آکوامن را بر عهده دارد، به پایان رسید و در حال حاضر او در پروژه‌ای حضور ندارد و به‌نظر می‌رسد که این زمان، بهترین فرصت برای شروع فیلمبرداری فیلم The Crow Reborn هست. همچنین تابستان امسال فیلمبرداری و تولید فیلم The Nun (راهبه) که کارگردانی آن بر عهده هاردی بود، به پایان رسید و او در حال حاضر در پروژه دیگری حضور ندارد. علاوه بر این، شهریور امسال، سونی پیکچرز اعلام کرد که این کمپانی مسئولیت ساخت و انتشار ریبوت فیلم The Crow Reborn را بر عهده گرفته است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از فیلم The Crow Reborn در دسترس نیست، اما با شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم انتظار می‌رود که فهرست کامل بازیگران این فیلم منتشر شود. همچنین پیش بینی می‌شود که به‌زودی سونی تاریخ اکران فیلم The Crow Reborn را تایید و اعلام کند. طبق شایعات منتشر شده، نیک کیو کار نوشتن داستان و فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است و کلیف دورفمن نیز در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک می‌کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده