نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

فیلم Black Widow ساخته خواهد شد

استن لی، اسطوره دنیای مارول در مصاحبه جدید خود اشاره کرد که فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو (Black Widow) ساخته خواهد شد.

شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، در دنیای سینمایی مارول برای اولین بار در فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) معرفی شد. با این حال، این عضو محبوب انتقام جویان (Avengers) تاکنون دارای یک فیلم مستقل نبوده است. با وجود این، ممکن است که در آینده این موضوع تغییر کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، استن لی، اسطوره دنیای مارول از احتمال ساخت فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو خبر داده است. در حاشیه کامیک کان سوپانوا که در شهر بریزبن استرالیا در حال برگزاری است، خبرنگاران از استن لی سوالی در مورد اینکه آیا فیلم Black Widow در نهایت ساخته خواهد شد یا خیر، پرسیدند. استن لی پاسخ داد:

یک روز سرانجام فیلم Black Widow ساخته خواهد شد.

Stan Lee

با وجود اینکه استن لی در حال حاضر مسئولیتی در مارول ندارد، اما پاسخ او هنوز اهمیت بسیار زیادی برای طرفداران مارول و دنیای کامیک دارد. پیش از این نیز او از برنامه‌های مارول برای ساخت فیلم مستقل بر اساس دو شخصیت پلنگ سیاه و کاپیتان مارول خبر داده بود. در حال حاضر مارول استودیو در حال ساخت فیلم Captain Marvel است که این فیلم قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. با این حال، پس از موفقیت فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) در تابستان امسال، جای تعجبی ندارد که استودیوها تصمیم به تمرکز بیشتر روی ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با محوریت شخصیت زن داشته باشند.

پیش از این نیز گفته می‌شد که کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در نظر داشته که فیلمی مستقل بر اساس شخصیت بلک ویدیو تولید و منتشر کند، اما آیزاک پارلموتر، رئیس مارول اینترتینمنت با ساخت این فیلم مخالفت کرد و حال پس از مستقل شدن مارول استودیو از بخش اینترتینمنت این کمپانی، به نظر می‌رسد که احتمال ساخت فیلم Black Widow قوت گرفته باشد. همچنین در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، بخشی از گذشته ناتاشا رومانوف نمایش داده شد و ممکن است فیلم Black Widow نیز به منشا این شخصیت بپردازد.

Captain America: Civil War

در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نیز مشخص شد که بلک ویدو دارای یک گذشته با وینتر سولجر (باکی) با بازی سباستین استن، بوده است. همچنین در فیلم Black Widow می‌توان انتظار حضور شخصیت‌های مختلفی از انتقام جویان از جمله هاوک آی با بازی جرمی رنر، را داشت. با این حال، ساخت این فیلم هنوز رسما تایید نشده است، اما به نظر می‌رسد که استن لی از ساخت فیلم Black Widow کاملا مطمئن است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده