نویسنده: حسین صدری
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر جدیدی از بازی Sonic 3D Blast DX منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Sonic 3D Blast DX منتشر شده که پیشرفت‌ها و بهبودهای گیم‌پلی آن را نشان می‌دهد.

هر یک از بازی‌های سونیک همواره با نسخه‌های متعددی از بازیکنان پذیرایی کرده‌اند. از ریمیک‌های پرتعداد گرفته تا ریمسترها و بسته‌های الحاقی گوناگون. این سری اکنون نیز به همین رویه ادامه خواهد داد و به زودی قرار است شاهد یک انفجار دیگر باشیم. چرا که نسخه‌ای ریمستر شده از بازی Sonic 3D Blast در راه است. این نسخه به صورت غیر رسمی و توسط طرفداران این مجموعه شده و اکنون نیز تریلری از آن منتشر شده است.

مشخص شده که «جان برتون» کارگردان اصلی این پروژه خواهد بود. کسی که حدود بیست سال پیش روی نسخه‌ی اصلی بازی کار می‌کرد. این تریلر به نمایش گیم‌پلی پرداخته و از انتشار «زود هنگام» در قالب یک نسخه بتا خبر می‌دهد. از ویژگی‌های این نسخه می‌توان به کنترل بهبود یافته، اضافه شدن حالت رقابتی جدیدی با مرکزیت زمان، بهبود حرکات دوربین، قابلیت ذخیره با پسورد، سیستم طراحی مراحل عمیق، HUD جدید و از نو طراحی شده، برطرف شدن باگ‌ها و مشکلات فنی، ترفندهای سخت کننده‌ی جدید، گزینه‌های جدیدی که امکان انجام بازی اصلی را نیز فراهم آورده‌اند، Palletها و Hubهای جدید اشاره کرد.

بازی اصلی در سال ۱۹۹۶ عرضه شده و این ورژن جدید قصد دارد تا بازی را از محدودیت‌های سخت افزاری آن دوران نجات دهد و امکانات جدیدی برای آن فراهم کند. البته اعتبار این ریمستر هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

بتای بازی Soni 3D Blast DX در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد. شما می‌توانید تریلر این نسخه‌ی ریمستر شده را نیز مشاهده کنید:

برای دانلود از وبسایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده