نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

توضیحات سازندگان در مورد مشکلات بخش چندنفره و سرور‌های Call Of Duty: WWII

استودیو اسلج‌همر اخیرا توضیحاتی در مورد مشکلات سرور‌های بازی Call Of Duty: WWII ارائه و از برنامه‌هایش برای رفع این مشکل رونمایی کرده است. 

بازی Call Of Duty: WWII چندی پیش منتشر شد و با اینکه توانسته از نظر فروش شرایط بسیار خوبی داشته باشد، اما از زمان انتشار با یک سری مشکلات هم دست و پنجه نرم می‌کند. یکی از این مشکلات، مربوط به بخش چندنفره و سرور‌های بازی می‌شود که از همان ابتدا، افراد زیادی داشتن مشکل در زمینه اتصال را گزارش کرده‌اند و استودیو Sledgehammer، سازنده بازی، هم با انتشار چند آپدیت سعی در بهبود این مشکلات داشته است. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اسلج‌همر متنی منتشر و توضیحاتی در مورد مشکلات سرور‌های بازی ارائه کرده است:

بازی Call Of Duty: WW2 عرضه بسیار موفقی داشت و ما در چند وقت اخیر، شاهد استقبال میلیونی کاربران از آن بودیم. در حال حاضر، اولویت اصلی ما ارائه یک تجربه چندنفره بی‌نقص و بدون مشکل است که البته فعلا نتوانسته‌ایم چنین شرایطی را در بازی خلق کنیم و تا زمانی که موفق به این کار نشویم، دست از تلاش برنخواهیم داشت. تیم ما بدون هیچ وقفه‌ای در حال کار روی این مشکلات است و سعی خواهیم کرد زودتر شرایط را بهبود ببخشیم. 

آپدیتی که چند روز پیش توسط اسلج‌همر برای بازی منتشر شد، سرور‌های اختصاصی بازی را غیرفعال کرد و از آن پس، اتصال به شکل P2P صورت می‌گیرد که همین مساله خود نیز با وجود بهبود جزئی مشکلات، ایراد‌های دیگری را در بازی ایجاد کرده است و افراد زیادی به دلیل قطع شدن اتصال میزبان، شاهد قطعی در بازی بوده‌اند. البته اسلج‌همر در بخش دیگری از توضیحاتش اعلام کرده که هدفش فعال کردن دوباره سرور‌های اختصاصی بازی است و به همین منظور هم این سرور‌ها را در مناطقی مثل برخی نقاط آمریکای شمالی به صورت آزمایشی فعال کرده تا بتواند با بررسی شرایط و رفع ایراد‌ها در این منطقه، دوباره سرور‌ها را به صورت عمومی نیز فعال کند. 

یکی دیگر از اقدامات اسلج‌همر برای بهبود بخش چندنفره بازی، غیرفعال کردن ویژگی‌های قسمت Headquarters بازی بود که قرار است تجربه‌ای اجتماعی ارائه کند و کاربران بتوانند در آن کنار هم جمع شده و کار‌هایی مثل دوئل کردن، تمرین تیراندازی و موارد دیگر را انجام دهند. توضیحات اسلج‌همر در مورد این بخش به شکل زیر است:

بخش HQ زمانی کیفیت اصلی خود را نشان خواهد داد که کاربران زیادی بتوانند همزمان در آن حضور داشته باشند اما در حال حاضر باید صبر کنید تا اول مشکلات دیگر بازی را بهبود ببخشیم. 

اسلج‌همر در پایان هم به مشکلات گزارش‌شده توسط کاربران نسخه پی‌سی اشاره و اعلام کرد که کار آماده‌سازی اولین آپدیت نسخه پی‌سی به پایان رسیده است اما زمانی این آپدیت منتشر خواهد شد که استودیو بتواند اقدامات لازم برای بهبود سرور‌های بازی را به پایان برساند. این استودیو در پایان هم ضمن تشکر از طرفداران، وعده داد که تمام سعی خود را برای بهبود بازی انجام خواهد داد. 

جدید‌ترین نسخه کالاف دیوتی، در بررسی زومجی هم نمره خیلی خوب ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از بررسی بازی، به شرح زیر است:

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده