// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

اطلاعاتی از نسخه نینتندو سوییچ بازی Batman: The Telltale Series منتشر شد

قیمت و تصویر جلد نسخه سوییچ بازی Batman: The Telltale Series مشخص و به مناسبت این امر تریلر جدیدی نیز منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو تل‌تیل گیمز (Telltale Games) اطلاعات جدیدی از نسخه نینتندو سوییچ بازی Batman: The Telltale Series منتشر کرد. اطلاعات منتشر شده شامل تریلر جدید، تصویر جلد بازی و قیمت آن می‌شود.

سازندگان با انتشار تریلری جدید از بازی Batman: The Telltale Series، گیم پلی آن را به همراه برخی از صحنه‌های سینمایی آن روی نینتندو سوییچ به نمایش می‌گذارد. همچنین در حین ویدیو توانستیم نگاهی به برخی از بازخورد‌های مثبت منتقدان بیاندازیم. در انتهای مطلب می‌توانید تریلر جدید را تماشا کنید.

علاوه بر ویدیوی جدید، سازندگان قیمت بازی Batman: The Telltale Series را مشخص کردند و همانند بازی‌های دیگر استودیو تل‌تیل، ۳۹.۹۹ دلار برای آن قیمت گذاری شد. همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود هر دو نسخه این بازی یعنی فیزیکی و دیجیتالی شامل تمامی اپیزود‌ها می‌شود، پس کاربران برای تجربه آن دیگر نیاز نیست که منتظر بمانند و می‌توانند تمام اپیزو‌د‌های آن را تجربه کنند. همانطور که در بالا اشاره شد سازندگان از تصویر جلد نسخه فیزیکی این بازی نیز رونمایی کردند که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

Batman: The Telltale Series

ماه گذشته، سازندگان تاریخ انتشار نسخه سوییچ بازی Batman: The Telltale Series را نیز مشخص کردند که قرار شد که در تاریخ ۲۳ آبان ماه (۱۴ نوامبر)‌ در آمریکای شمالی و ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) در ریجن اروپا منتشر مشود. کنسول نینتندو سوییچ اولین پلتفرمی نیست که میزبان بازی Batman: The Telltale Series می‌شود. در ابتدا، اولین اپیزود این بازی در آگوست سال جاری یمیلادی برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی منتشر شد و پس از آن نیز برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360، اندروید، آیفون و مک منتشر شد.

نقد و بررسی اپیزود اول، دوم، سوم، چهارم و پنجم بازی Batman: The Telltale Series را می‌توانید در زومجی مطالعه کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده