نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

کریستوفر نولان از شبکه نت فلیکس عذرخواهی کرد

کریستوفر نولان با انتشار بیانیه‌ای رسما از شبکه نتفلیکس به‌خاطر مصاحبه اخیر خود در مورد سیاست‌های این شبکه عذرخواهی کرد.

مرداد امسال، کریستوفر نولان، کارگردان فیلم Dunkirk (دانکرک) در یک مصاحبه به‌شدت از استراتژی تجاری نت فلیکس انتقاد و آن را به تلاش برای نابودی کسب و کار سینماها متهم کرده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نولان با انتشار بیانیه‌ای از این کمپانی برای انجام این مصاحبه رسما عذرخواهی کرده است. او گفت که همچنان باور دارد که نت‌فلیکس تصمیم دارد کاری کند تا تماشاگران، سینما را فراموش و مستقیما از طریق سرویس‌های استریم این شبکه فیلم‌ها را تماشا کنند و او اعتقاد دارد که این کار یک اشتباه است. نولان به ورایتی گفت:

من باید مودبانه‌تر صحبت می‌کردم. من چیزی را گفتم که به آن باور داشتم، اما منظور خودم را غیر دیپلماتیک و غیر مودبانه بیان کردم.

Netflix

این کارگردان فیلم‌های بلاک‌باستر در ادامه در مورد افکار خود صحبت کرد و گفت که او هیچ قصد و منظوری از صحبت‌های خود نداشته و قصدش توهین به شبکه نت‌فلیکس نبوده است. نولان در ادامه گفت:

من هرگز قصد یا منظوری در مورد ماهیت انقلابی و صریح نت‌فلیکس و آنچه را که تا به امروز آن‌ها انجام داده‌اند، نداشته‌ام. آن‌ها به احترام کامل همه نیاز دارند و من هم کاملا به آن‌ها احترام می‌گذارم.

Nolan

نولان در ادامه گفت که یک ایمیل برای تد ساراندوس، مدیر بخش محتوای شبکه نت‌فلیکس ارسال کرده و از او و این کمپانی رسما عذرخواهی کرده است. فیلم Dunkirk جدیدترین فیلم نولان است که تابستان امسال اکران شد و با استقبال تماشاگران و منتقدان روبه‌رو شده است. این فیلم تاکنون توانسته حدود ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۵۲۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

همچنین اوایل این ماه، بخش محصولات خانگی کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Dunkirk را تایید و اعلام کردطبق گفته این کمپانی، در ابتدا نسخه دیجیتالی فیلم Dunkirk در تاریخ ۱۲ دسامبر امسال (۲۱ آذر) منتشر خواهد شد. پس از تنها یک هفته از انتشار نسخه دیجیتال، نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۹ دسامبر امسال (۲۸ آذر) عرضه خانگی خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده