نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۳

MSI از کارت گرافیک GTX 1070 Ti GAMING 8G رونمایی کرد

کمپانی MSI اخیرا از چند کارت گرافیکی GTX 1070 Ti خود رونمایی کرده که یکی از بهترین‌ها آن‌ها، MSI GTX 1070 Ti GAMING 8G خواهد بود که در این مطلب با آن آشنا می‌شویم. 

کمپانی انویدیا پس از شایعه‌های مختلف، چندی پیش از کارت گرافیکی GTX 1070 Ti خود رونمایی کرد. در همین راستا شرکت‌های مختلف نیز اخیرا کارت‌های GTX 1070 Ti خود را معرفی کرده‌اند که در این بین MSI هم از چند کارت گرافیکی مختلف بر اساس این پردازنده رونمایی کرده است. 

MSI برای این نوع پردازنده گرافیکی، مدل‌های مختلفی را روانه بازار می‌کند که از بین آن‌ها می‌توان به مدل‌های GTX 1070 Ti DUKE 8G و  GTX 1070 Ti Titanium 8G و GTX 1070 Ti GAMING 8G اشاره کرد که در این مطلب با کارت گرافیک MSI GTX 1070 Ti GAMING 8G بیش‌تر آشنا خواهیم شد.

این کارت گرافیک مجهز به پردازنده گرافیکی با فرکانس پایه ۱۶۰۷ مگاهرتز و فرکانس بوست ۱۶۸۳ مگاهرتز است که قدرت خوبی را در اختیار گیمرها و کاربران حرفه‌ای قرار می‌دهد تا بتوانند از پس سنگین‌ترین پردازش‌های گرافیکی برآیند. حافظه این کارت نیز از نوع 8GB GDDR5 و با فرکانس کاری ۸۰۰۸ مگاهرتز بوده که خود مؤید توانایی بالای این کارت است.

GTX 1070Ti

سیستم خنک‌سازی کارت‌های گرافیک MSI همواره یکی از ویژگی‌های برجسته این محصولات بوده و کارت GTX 1070 Ti GAMING 8G نیز مجهز به سامانه خنک‌سازی تحت عنوان TWIN FROZR VI است. یکی از قابلیت‌های این سیستم این است که در بارهای پردازشی سبک، فن‌ها به چرخش درنمی‌آیند و بنابراین کاربر می‌تواند بدون صدای آزاردهنده فن‌ها، به کار با کامپیوتر بپردازد. در بازی‌های سنگین نیز جای هیچ نگرانی بابت خنک کردن کارت وجود ندارد. چرا که این محصول مجهز به فن‌های TORX 2.0 بوده که با ساختار بهینه خود می‌توانند ۲۲ درصد فشار هوای بیشتری را برای دفع حرارت فراهم کنند. این فن‌ها مجهز به سیستم بلبرینگ دوگانه هستند که منجر به چرخش روان، با دوام و بی‌صدای فن‌ها می‌شود.

GTX 1070Ti

مدار تغذیه این کارت از یک سیستم ۱۰ فازه‌‌ی PWM بهره می‌برد که در آن از قطعات بسیار با کیفیت با استاندارد نظامی MIL-STD-810G استفاده شده است. ام‌اس‌آی با کسب این استاندارد نظامی این اطمینان را به شما می‌دهد که محصول شما تحت سخت‌ترین و سنگین‌ترین شرایط پردازشی و محیطی نیز می‌تواند بدون مشکل به کار خود ادامه دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این کارت این است که تنها دو شکاف توسعه را اشغال می‌کند و این برای افرادی که کیس‌های کوچک‌تری هم دارند یک مزیت است. با توجه به این موضوع، طراحی دقیق MSI به گونه‌ای است که علاوه بر اشغال فضای کم، امکان گردش بیشتر هوا و بهره‌گیری از پیکربندی‌های چندگانه کارت گرافیک را نیز مهیا می‌کند.

در زیر به برخی دیگر از ویژگی‌های مهم MSI GTX 1070 Ti به صورت خلاصه اشاره شده است:

  • بهره‌گیری از خازن‌های ژاپنی، چوک‌های سوپر فریت و خازن‌های Hi-c برای ارائه بیشترین دوام و کیفیت
  • غیرفعال‌سازی فن‌ها در دمای زیر 60 درجه به منظور نویز صوتی کمتر
  • سیستم نورپردازی زیبا با امکان انتخاب حالات مختلف و چشم‌نواز
  • قدرت بالا برای گیمینگ در رزولوشن‌های 4K‌ و پشتیبانی از HDR و G-Sync
  • انتخاب قدرتمند برای تجربه گیمینگ به صورت واقعیت مجازی (VR)

GTX 1070Ti

در پایان باید گفت کارت گرافیک MSI GTX 1070 Ti GAMING 8G یک انتخاب بسیار خوب برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها است که قادر به اجرای تمامی بازی‌های روز با کیفیت بسیار خوب خواهد بود. 

مشخصات فنی کامل، بهترین قیمت کارت گرافیک در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه‌ی کامل انواع کارت گرافیک را در بخش محصولات مشاهده کنید؛ انواع کارت گرافیک انویدیا Geforce و Quadro و کارت گرافیک‌ AMD رادئون برای مقایسه و خرید در دسترس کاربران است. 

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده