نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۹

کپکام بازی Ace Attorney را برای نینتندو سوییچ منتشر می‌کند

کپکام که در گذشته بازی‌های Ace Attorney را برای اندروید، iOS و کنسول نینتندو 3DS عرضه کرده بود، ظاهرا اکنون قصد دارد بازی‌های دیگری از جمله مجموعه Ace Attorney را برای نینتندو سوییچ منتشر کند.

کمپانی کپکام با انتشار بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challengers برای کنسول نینتندو سوییچ نتوانست نمره خوبی را برای آن کسب کند و این بازی چندان برای هواداران راضی‌کننده نبود. همچنین بازی Monster Hunter XX نیز برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد که فقط در دسترس کاربران ژاپنی قرار گرفت. از آنجایی که به پایان سال ۲۰۱۷ نزدیک می‌شویم، این سوال برای دارندگان نینتندو سوییچ مطرح شده که آیا کپکام قصد دارد از کنسول نینتندو سوییچ پشتیبانی کند؟ در همین میان سایت ژاپنی Jiji که در زمینه خبری فعالیت دارد، این سوال هواداران کنسول نینتندو سوییچ را از هاروهیرو تسوجیرو، مدیر ارشد عملیاتی کپکام پرسید. وی با جواب «بله» به این سوال پاسخ داد.

همان‌طور که اکثر هواداران نینتندو سوییچ می‌دانند، کپکام قرار است در تاریخ هفت آذرماه (۲۸ نوامبر) بازی Resident Evil: Revelations و بازی Resident Evil: Revelations 2 را برای نینتندو سوییچ منتشر کند. همچنین این شرکت اعلام کرده که دارای مجموعه‌ای از بازی‌های سازگار با این کنسول است که شامل ده‌‎ها بازی مبارزه‌‎ای دوبعدی می‌شود و بدون مشکل روی این کنسول اجرا می‌شود. علاوه بر این، انتظار می‌رود که بازی Monster Hunter XX به نسخه انگلیسی ترجمه شود.

بازی Ace Attorney نیز قرار است تا آوریل ۲۰۱۸ (فروردین-اردبیهشت ۹۷) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود. کمپانی Capcom اعلام کرد هواداران نیننتدو سوییچ بعد از تعطیلات زمستانی، منتظر خبرهای جدیدتری از طرف این کمپانی باشند.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده