// دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Disjoint

بازی موبایل Disjoint به واسطه مراحل متنوع و متعدد خود، داستانی زیبا و ماجراجویانه را به تصویر می‌کشد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی موبایل Disjoint جزو آن دسته از بازی‌های موبایل است که اگر پای آن نشستید، به هیچ‌وجه گذر زمان را حس نخواهید کرد و به‌خوبی دنیایی چالش‌برانگیز را برای شما روایت می‌کند؛ دنیایی که ترکیب شده با یک داستان جالب و بسیار ساده که در پلتفرم موبایل کمتر شاهد بازی‌های معمایی با چنین قالب داستانی هستیم. بازی اندروید و آیفون Disjoint روایت‌گر خوکی است که با همسر خود در یک کشتی زندگی می‌کند. این کشتی بر اثر طوفان از بین می‌رود و زمانی که خوک داستان، خود را در ساحلی ناآشنا پیدا می‌کند، متوجه گم شدن همسرش می‌شود و حال قصد دارد او را پیدا کند. در این میان مردی ناشناس که متوجه این قضیه شده است، به کمک خوک می‌آید و ماجراجویی آن‌ها شروع می‌شود. حال بازی دارای چپترهای مختلفی است که هر چپتر شامل مراحلی است که باید آن‌ها را پشت سر بگذارید. در جریان هر فصل، شما با شخصی در این ساحل و جزیره مرموز آشنا می‌شوید و از وی در مورد همسر خوک سوال می‌کنید. شخص مورد نظر برای اینکه به شما جواب بدهد، مراحل هر چپتر را در اختیارتان قرار می‌دهد که در واقع معماهایی هستند که باید آن‌ها را حل کنید.

بازی موبایل Disjoint داستانی ساده و جالب را روایت می‌کند و شما را وارد ماجراجویی متفاوتی خواهد کرد

قبل از شروع داستان اصلی، با چند مرحله آموزشی روبه‌رو خواهید شد و روال کلی بازی کردن بدین شکل است که در هر مرحله، تعدادی شیء مثلثی-شکل را مشاهده می‌کنید که جای اصلی آن‌ها در مکان‌های مختلفی قرار دارد و حال باید به واسطه نگه داشتن مثلث‌ها و کشیدن‌شان به مکان مورد نظر، آن‌ها را در جای خود قرار بدهید. نکته بازی اینجا است که نمی‌توانید مثلث‌ها را آزادانه در محیط حرکت بدهید و باید به واسطه‌ی یکدیگر به مکان‌ اصلی خود برسند. به عبارتی همانند نوع حرکت چند چرخ‌دنده در کنار یکدیگر، هر شیء باید با شیء دیگر در تماس باشد تا بتوانید آن را در جای مناسب‌اش قرار بدهید. حال هر چپتر از تعدادی ستاره مشخص تشکیل شده است که باید تمامی آن‌ها را به دست بیاورید. برای مثال چپتر اول بازی اندروید و آیفون Disjoint شامل ۱۶ مرحله و ۴۸ ستاره‌ است که اگر دقت کنیم، برای پشت سر گذاشتن این چپتر باید تمامی مراحل را سه ستاره کنید.

سه ستاره کردن مراحل، مهم‌ترین کاری است که شما باید در جریان هر چپتر انجام بدهید

نحوه سه ستاره کردن مراحل هم بستگی به تعداد حرکاتی دارد که شما در طول بازی انجام می‌دهید. اگر هر مرحله را با تعداد حرکات کمتری پشت سر بگذارید، ستاره‌های کمتری دریافت خواهید کرد. در این میان اگر موفق به سه ستاره کردن مرحله مورد نظر نشدید، جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ زیرا بازی به شما می‌گوید که به چند حرکت برای سه ستاره کردن نیاز دارید و حال، باید به فکر چیدن یک استراتژی مناسب برای حرکت مثلث‌ها در محیط باشید. همچنین یک دکمه بازگشت نیز برای شما تعبیه شده است که اگر دچار حرکت اشتباهی شدید، بتوانید از آن استفاده کنید و حرکت درست را انجام بدهید. جدای از مراحل ابتدایی که حکم آموزش و دست‌گرمی را دارند، سایر مراحل چپترهای بعد، یک چالش واقعی به حساب می‌آیند و رفته رفته درجه سختی مراحل بیش از پیش افزایش پیدا می‌کند. این در حالی است که همه‌ی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا شما مدام به بازی کردن علاقه‌مند شوید و به هیچ وجه گذر زمان را حس نکنید.

در کنار تنوع و متعدد بودن مراحل بازی Disjoint می‌توان به محیط‌های بازی نیز اشاره کرد. چپترها تنها شامل شخصیت‌هایی در جزیره و ساحل بازی نمی‌شوند؛ بلکه وارد محیط‌های جنگی و کوهستانی نیز می‌شوید که تنوع خاصی به بازی بخشیده است. همچنین زمانی که در حال بازی کردن هستید، یک موسیقی غم‌انگیز و خاص در پس‌زمینه بازی پخش می‌شود که حال و هوای خاصی را به شما القا می‌کند. به عبارتی موسیقی عاملی است که شما را در دنیای بازی غرق می‌کند. در آخر، بازی موبایل Disjoint تجربه‌ای متفاوت در میان سایر بازی‌های موبایل است که دنیایی چالش‌برانگیز را از طریق داستانی ساده و جالب روایت می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Disjoint


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده