// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

فیل اسپنسر: ایکس باکس وان ایکس برای بازیکنانی است که دنبال بهترین تجربه گیمینگ هستند

فیل اسپنسر رییس ایکس باکس در مورد اهداف مایکروسافت از تولید و عرضه کنسول ایکس باکس وان ایکس و مخاطبان این کنسول می‌گوید.

ایکس باکس وان ایکس کنسول قدرتمند مایکروسافت در تاریخ ۱۶ آبان به صورت جهانی به بازار عرضه شد و شبکه CNBC با فیل اسپنسر، رییس ایکس باکس در مورد این کنسول قدرتمند به گفتگو پرداخته است که در ادامه به مهمترین قسمت‌های این گفتگو می‌پردازیم.

وقتی از فیل اسپنسر در مورد جامعه و مخاطبان هدف کنسول ایکس باکس وان ایکس سوالی پرسیده شد، او همانند مدت‌ها قبل این بار نیز به این نکته اشاره کرد که این کنسول برای همه مخاطبان مناسب نیست.

ایکس باکس وان ایکس برای آن دسته از بازیکنان طراحی شده است که به دنبال بهترین تجربه بازی‌ها بر روی کنسول‌های خانگی هستند. ایکس باکس وان ایکس برای آن دسته از بازیکنان است که تلویزیون‌های با کیفیت 4K دارند و می‌خواهند بهترین گرافیک بصری را تجربه کنند. این کنسول قطعا مخاطبانی را هدف قرار داده است که بهترین‌ها را خریداری می‌کنند و می‌خواهند بیشترین کیفیت را تجربه کنند.

one x vs one s

همانطور که می‌دانید مایکروسافت در حال حاضر در خط تولید کنسول‌های خانگی‌ خود به تولید دو کنسول ایکس باکس وان اس و ایکس باکس وان ایکس اقدام می‌کند که ایکس باکس وان اس را می‌توان به عنوان کنسول ارزان قیمت پایین رده و ایکس باکس وان ایکس را به عنوان کنسول گران‌ قیمت و پرچمدار در نظر گرفت. اما طبق اظهار نظر‌های گذشته، فیل اسپنسر اعتقاد دارد که فروش ایکس باکس وان اس بهتر از ایکس باکس وان ایکس خواهد بود. همچنین فیل اسپنسر به این نکته اشاره کرده است که تولید دو کنسول توسط مایکروسافت به طور همزمان فقط در راستای اهمیت حق انتخاب مشتریان است تا آنها بتوانند با انتخاب سخت‌افزار مورد نیاز خود در یک اکوسیستم، به تجربه بازی‌ها بپردازند. 

اگر کاربران می‌خواهند با صرف هزینه بیشتر، سخت‌افزاری پر قدرت را تهیه کنند، ایکس باکس وان ایکس برای آنها مناسب خواهد بود.

در حال حاضر کنسول ایکس باکس وان ایکس با قیمت ۵۰۰ دلار آمریکا و کنسول ایکس باکس وان اس با قیمت ۲۵۰ دلار آمریکا به فروش می‌رسند. البته ایکس باکس وان ایکس از تمامی بازی‌ها و لوازم جانبی کنسول ایکس باکس وان پشتیبانی می‌کند و طبق تایید مایکروسافت، تاکنون بیش از ۱۳۰ بازی بر روی این کنسول با دریافت بروزرسانی گرافیکی بهینه سازی شده یا خواهند شد.

در پایان اگر تمایل دارید می‌توانید مصاحبه کامل آلبرت پنلو، مدیر بازاریابی ایکس باکس پیرامون ایکس باکس وان ایکس را که اخیرا منتشر شده است را مطالعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده