نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

احتمال بازگشت یک شخصیت قدیمی از سریال Game of Thrones در فصل هشتم

در فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) ممکن است شاهد حضور کوتاه یکی از شخصیت‌های قدیمی این سریال باشیم.

ادامه این مطلب ممکن است که اتفاقات فصل هشتم سریال Game of Thrones و فصل‌هایی ابتدایی آن را برای شما فاش کند

مدت کوتاهی است که مراحل فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones در کشور ایرلند شمالی آغاز شده است. در حال حاضر، اطلاعات زیادی از فصل هشتم این سریال در دسترس نیست، اما می‌دانیم که اعضای نگهبانان شب (The Night`s Watch) قرار است در فصل هشتم این سریال بازگردند و ممکن است که الی کندریک، بازیگر نقش میرا رید، در فصل هشتم سریال Game of Thrones حضور نداشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است که در فصل هشتم این سریال شاهد بازگشت یکی از شخصیت‌های قدیمی این سریال باشیم که در فصل اول آن فوت کرده بود.

Game of Thrones

در حاشیه تور تبلیغاتی و مطبوعاتی فیلم Justice League (لیگ عدالت)، جیسون موموآ، بازیگر نقش آرتور کوری ملقب به آکوامن، به شهر بلفاست، پایتخت کشور ایرلند شمالی سفر کرده و با بازیگران و اعضای تیم تولید سریال Game of Thrones دیدار کرده است. او همچنین تصاویری را نیز از یک مهمانی با حضور بازیگران این سریال در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده که در این تصاویر شاهد حضور بازیگرانی چون کیت هرینگتون، کریستوفر هیویو و لیام کانینگهام هستیم. با این حال، طبق گفته موموآ، او تنها ۲۴ ساعت در شهر بلفاست حضور داشته و ممکن است که تنها یک دیدار کوتاه با عوامل و بازیگران سریال Game of Thrones بوده باشد.

موموآ نقش کال دروگو را در سریال Game of Thrones بر عهده داشت. با این وجود، موموآ طی روزهای گذشته نیز با امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین دیدار داشته است و تصاویری نیز از این ملاقات منتشر کرده بود. با این حال، موموآ ممکن است که تنها یک حضور بسیار کوتاه در فصل هشتم سریال Game of Thrones داشته و حضور ۲۴ ساعته او می‌تواند برای فیلمبرداری این صحنه کافی باشد. گفته می‌شود که اگر دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان این سریال تصمیم داشتند که یک صحنه کوتاه یا یک فلش‌بک از تجدید دیدار کال دروگو با دنریس در فصل هشتم سریال Game of Thrones فیلمبرداری کنند، همین مدت زمان حضور بسیار کوتاه موموآ در بلفاست برای آن‌ها کافی بوده است.

Game of Thrones

موموآ در فصل ابتدایی سریال Game of Thrones حضور داشت و در ۹ قسمت فصل اول این سریال شاهد حضور شخصیت کال دروگو بودیم، اما در نهایت در قسمت پایانی فصل اول سریال Game of Thrones مشاهده کردیم که کال دروگو پس از حمله به روستایی زخمی می‌شود و زخم او عفونت می‌کند. با وجود تلاشی که دنریس برای نجات او انجام می‌دهد، اما در نهایت دروگو در گذشت. با این حال، دروگو در قسمت پایانی فصل دوم سریال Game of Thrones نیز یک حضور بسیار کوتاه را داشت.

انتظار می‌رود که فصل هشتم سریال Game of Thrones در اوایل سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به‌روی آنتن برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده