// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Lintrix

بازی Lintrix اثری جالب از استودیو Nekki است که گیم‌پلی سریع و چالش‌برانگیزی را برای شما فراهم می‌کند.

استودیو Nekki این روزها دیگر برای گیمرهای موبایل، بازی‌ساز ناشناخته‌ای نیست. تقریبا همه ما نام این استودیو را به خاطر بازی فوق‌العاده Vector همیشه به یاد خواهیم داشت؛ اثری که تفاوت معناداری با بسیاری از بازی‌های موبایل داشت و توانسته بود با یک گرافیک هنری زیبا و گیم‌پلی سریع، ما را به‌شدت مجذوب خود کند. یکی دیگر از آثار خوب استودیو نکی که شاید در ظاهر تفاوت زیادی با Vector داشته باشد، بازی Lintrix است. با اینکه به نظر می‌رسد بازی Lintrix اثری کاملا متفاوت است، اما اگر با دقت بیشتری روی المان‌های مختلف بازی متمرکز شوید، ردپای آشنای استودیو Nekki را حس خواهید کرد.

بازی محدودیت‌های خلاقانه‌ای را اعمال می‌کند تا برای به‌دست آوردن امتیاز بیشتر تمام تلاش خود را به کار بگیرید

بازی اندروید و آیفون Lintrix اثری دوبعدی با گرافیک هنری فوق‌العاده است که از همان ابتدای کار شما را مجذوب فضا و طراحی‌های زیبایش می‌کند. ماموریت شما در بازی این است که با کشیدن خطوطی روی صفحه، از برخورد موشک‌های قرمز رنگ به قلعه‌ها جلوگیری کنید، اما خب گفتن این جمله بسیار آسان‌تر از عمل کردن به آن است. محدودیت‌های جالب و خلاقانه‌ای در مکانیزم گیم‌پلی به کار گرفته شده است تا با یک بازی واقعا سخت روبه‌رو شویم. خطوطی که رسم می‌کنید باید بین نقاط مشخص‌شده روی صفحه باشد و اولین قانونی که بازی به شما می‌آموزد این است که هر نقطه فقط می‌تواند به یک خط وصل باشد. از طرفی هیچ‌کدام از خطوط نباید متقاطع باشند. نکته مهمی که شاید تمامی این قوانین را تحت تاثیر قرار می‌دهد، این است که شما برای کسب امتیاز بیشتر، باید از کمترین تعداد خط برای طی کردن مرحله استفاده کنید. با اینکه استفاده از خطوط بیشتر مانعی ندارد، اما بدون کسب امتیاز، شما نمی‌توانید وارد بخش‌های دیگر بازی شوید و عملا در اولین پارت از بازی درجا خواهید زد. سرعت عمل در گیم‌پلی و داشتن دید خوب نسبت به تمام نقاط روی صفحه، از ملزومات پشت سرگذاشتن مراحل بازی است. شما باید با یک زمان‌بندی دقیق و حساب‌شده خطوط را رسم کنید تا کمترین صدمه به قلعه‌ها وارد شود.

هر چقدر که در بازی بیشتر پیش بروید، موشک‌های جدیدی هم اضافه می‌شوند که قدرت بیشتری دارند و مهار کردن آن‌ها نیز باید در چند مرحله انجام شود. از طرفی برخی مراحل ویژه نیز در هر بخش از بازی گنجانده شده است که فضای متفاوتی دارد و بسیار چالش‌برانگیز است، اما پیروزی در این مراحل امتیازات فراوانی دربر دارد. به طور کلی بازی دارای پنج بخش است که هر کدام المان جدیدی به گیم‌پلی بازی اضافه می‌کنند و مراحل متعددی دارند.

یکی از بهترین ویژگی‌های بازی که به‌شخصه خیلی از آن خوشم آمد، اچیومنت‌ها و جوایزی است که بازی برای شما در نظر گرفته است. گاهی اوقات ما با یک بازی روبه‌رو می‌شویم که در عین سختی فراوانش، هیچ ارزشی برای تلاش‌های شما قائل نمی‌شود و برای‌تان انگیزه کافی را جهت طی کردن مراحل فراهم نمی‌کند. خوشبختانه، بازی Lintrix در این زمینه عالی عمل کرده است. در بازی اچیومنت‌های فراوانی وجود دارد که با دست‌یابی به آن‌ها می‌توانید امتیاز خود را بیشتر کرده و راه ورود به بخش‌های بعدی بازی را هموارتر کنید. البته پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و تماشای ویدیوهای تبلیغاتی هم از دیگر راه‌های کسب امتیاز است که تبدیل به پای ثابت همه بازی‌ها شده است.

در پایان بی‌انصافی است اگر به موسیقی‌های متنوع و زیبای بازی اشاره‌ای نکنم. در کنار گرافیک هنری چشم‌نواز، موسیقی‌هایی که پس از طی کردن هر مرحله پخش می‌شود و همچنین صداگذاری خوب روی افکت‌های مختلف بازی، باعث می‌شود تا به این زودی‌ها گوشی موبایل خود را کنار نگذارید. بازی آیفون و اندروید Lintrix را می‌توانید هم‌اکنون از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Lintrix


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده