// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

ساخت موتورسیکلت واقعی براساس بازی Call of Duty: WWII

کمپانی اکتیویژن برای ساخت‌های موتورسیکلت‌های Call of Duty: WWII، با یکی از کمپانی‌های ساخت موتورسیکلت مشارکت کرده است.

مطمئنا طرفداران سری Call of Duty با تبلیغات ویژه و عجیب این بازی غریبه نیستند چرا که احتمالا قبلا جیپ ساخته شده بر اساس بازی کالاف دیوتی را دیده باشید. حال نیز طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن از موتورسیکلتی تبلیغاتی پرده‌‌برداری کرده که بسیار زیبا به نظر می‌رسد.

کمپانی اکتیویژن اخیرا با یکی از شرکت‌های تولیدی موتورسیکلت برای ساخت موتورسیکلتی واقعی بر اساس بازی Call of Duty: WWII مشارکت کرده است. این وسیله‌ی نقلیه،‌ یکی از موتورسیکلت‌هایی است که زمان جنگ توسط ارتش ایالات متحده‌ی آمریکا استفاده شده است. این موتور، ورژن شخصی‌سازی شده‌ی موتورسیکلت Scout 2018 است و حاصل این شخصی‌سازی، شبیه شدن آن به موتورسیکلت 741B در دهه‌ی ۴۰ میلادی شده.

این کمپانی موتورسیکلت‌سازی فقط تعداد کمی از موتورهای Call of Duty: WWII را تولید می‌کند. هنوز مشخص نیست که این موتورسیکلت‌ها به فروش می‌رسند ولی یکی از خریداران خوش‌شانس سیزن پس از سایت گیم‌استاپ می‌تواند صاحب یکی از این موتورسیکلت‌ها شود.

به دلیل اینکه موتورسیکلت 741B در جنگ جهانی حضور داشته، آن را در بازی Call of Duty: WW2 نیز مشاهده می‌کنیم. بازی Call of Duty: WWII طی هفته‌ی پیش روی پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و پی‌سی عرضه شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده