نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

باکس Treasure of the Venerable One بازی Dota 2 منتشر شد

کمپانی ولو صندوق جدید Treasure of the Venerable One بازی Dota 2 را منتشر کرد و آن را به مناسبت رویداد روز مجرد‌ها با ۲۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند.

جوان‌های مجرد کشور چین هر ساله روز یازدهم نوامبر را به‌عنوان «روز مجردها» جشن می‌گیرند که در واقع رویداد نوظهوری است که بر خلاف اکثر مناسبت‌های چین پیشینه‌ی تاریخی زیادی ندارد و از جمله مناسبت‌های معاصر چین به شمار می‌آید. به خاطر سابقه‌ی کم این رویداد، رسم مشترک و ثابتی برای گرامی‌داشت آن وجود ندارد و جوان‌ها هر یک به روش دلخواه خود این روز را به خوشی سپری می‌کنند. با شکل‌گیری این روز به‌عنوان یک روز خاص، بسیاری از مراکز تجاری هم از آن به‌عنوان یک فرصت بازرگانی استفاده می‌کنند و کالاهای خود را با تخفیف‌ به فروش می‌رسانند. حال و بر اساس جدیدترین اخبار بازی، کمپانی ولو باکس جدیدی را برای بازی Dota 2 منتشر ساخته است که به مناسبت این رویداد می‌توان آن را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کرد.

این باکس جدید Treasure of the Venerable One نام دارد که شامل ۹ ست با شانس دریافت معمول از هیروهای Witch Doctor ،Winter Wyvern ،Omniknight ،Chen ،Phoenix ،Timbersaw ،Shadow Demon ،Spirit Breaker و Spectre به همراه یک ست با شانس دریافت Rare از هیروی Viper است. نمایی کلی از ست‌های موجود در این صندوق را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

Dota 2 - New Treasure

علاقه‌مندان می‌توانند این صندوق را تا پایان هفته با ۲۰ درصد تخفیف به قیمت ۱.۹۹ دلار از فروشگاه بازی تهیه کنند و پس از این تاریخ نیز این باکس با قیمت ۲.۵ دلار قابل خریداری است. نکته‌ی جالب در خصوص این صندوق این است که تا تاریخ بیست و دوم آبان‌ماه (۱۳ نوامبر) با بازکردن ۹ نسخه از این باکس یک Emoticon Pack جدید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که در نوع خود جالب است.

از طریق بخش مارکت شبکه‌ی استیم نیز می‌توان به خرید و فروش این صندوق و تمام ست‌های موجود در آن اقدام کرد و امکان Trade آنها نیز برای کاربران وجود دارد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده