// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تبلیغ ویدیویی جالب مایکروسافت برای سرویس Xbox Game Pass

تنها چند ماه از آغاز فعالیت سرویس Xbox Game Pass می‌گذرد و مایکروسافت با انتشار ویدیویی جالب به تبلیغ این سرویس پرداخته است.

کمپانی مایکروسافت به‌تازگی با انتشار ویدیویی به تبلیغ سرویس Xbox Game Pass پرداخته است که تنها چند ماه از آغاز به کار آن می‌گذرد.

مایکروسافت در این ویدیوی تبلیغاتی که کمی با چاشنی طنز همراه شده است سرویس Xbox Game Pass را به نوعی از خدمات رایج در کشور آمریکا تشبیه کرده است که رانندگان بدون نیاز به پیاده شدن از اتومبیل‌های خود می‌توانند از فروشندگان برای اتومبیل خود یا برای خریدن مواد غذایی خدماتی را درخواست کنند. بنابراین در این ویدیو رانندگان وارد قسمت Xbox Game Pass می‌شوند و می‌خواهند سفارش بازی‌های مورد علاقه خود را بدهند، اما با کمال تعجب فروشنده به آنها می‌گوید که نیاز به انتخاب تعداد کمی از بازی‌ها نیست، بلکه شما می‌توانید با پرداخت مبلغ کمی به همه آنها دسترسی داشته باشید. البته پیشنهاد می‌کنیم تا این ویدیوی جالب را تماشا کنید.

برای آن دسته از افرادی که با سرویس Xbox Game Pass آشنایی ندارند باید گفت با استفاده از این سرویس، کاربران کنسول ایکس باکس وان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار به تجربه نا‌محدود بازی‌های مختلف بپردازند که در حال حاضر بیش از ۱۰۰ بازی مختلف را شامل می‌شود. البته همانند بازی‌های جدیدی که در ماه نوامبر به این سرویس اضافه شده‌اند، هر ماه برخی از بازی‌ها از این سرویس حذف می‌شوند و جای خود را به بازی‌های دیگری می‌دهند. 

اخیرا امی هود، مدیر ارشد مالی مایکروسافت در اظهار نظری اعلام کرده است:

سرویس Xbox Game Pass شروع بسیار خوبی داشته است و نتایج اولیه آن امیدوار کننده است.

همچنین در جریان گزارش مالی سه ماهه اخیر مایکروسافت، ساتیا نادلا، رییس این کمپانی در مورد این سرویس این‌چنین اظهار نظر کرد:

هدف نهایی Xbox Game Pass تبدیل شدن به مدلی شبیه به Netflix اما در صنعت بازی‌ها است که از طریق دستگاه‌های مختلفی در دسترس باشد.

در پایان می‌توانید ویدیوی جالب منتشر شده از سوی مایکروسافت برای تبلیغ سرویس Xbox Game Pass را تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده