نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Kingsman: The Golden Circle اعلام شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم کینگزمن: محفل طلایی (Kingsman: The Golden Circle) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم سرانجام تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Kingsman: The Golden Circle را رسما تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی این فیلم که عملکرد نسبتا خوبی را در گیشه داشته، قرار است در تاریخ ۵ دسامبر امسال (۱۴ آذر) منتشر شود و در ادامه نسخه خانگی فیلم Kingsman: The Golden Circle که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۲ دسامبر امسال (۲۱ آذر) عرضه خواهد شد. نسخه خانگی این فیلم دارای محتوای اضافه نیز خواهد بود.

محتوای اضافه فیلم Kingsman: The Golden Circle شامل ۹ ویدیو مستند و متفاوت از مراحل تولید و ساخت این فیلم از جمله طراحی و ساخت سلاح‌های مختلف، ساخت جلوه ویژه، حضور افتخاری التون جان و پایان بندی فیلم است. همچنین ۳۶ تصویر مفهومی که شامل تصاویر مفهومی از مکان‌ اتفاقات و لباس شخصیت‌های فیلم می‌شود،‌ به‌همراه ۵۲ تصویر از پشت صحنه فیلمبرداری، مکان اتفاقات و بازیگران فیلم نیز در بخش محتوای اضافه این فیلم وجود دارد. با وجود اینکه انتظار می‌رفت نسخه خانگی فیلم Kingsman: The Golden Circle دارای یک نسخه طولانی‌تر از نسخه اکران شده این فیلم باشد، اما در حال حاضر خبری از این نسخه نیست و حتی بخش‌های حذف شده فیلم نیز در بخش محتوای اضافه دیده نمی‌شوند.

Kingsman: The Golden Circle

تارون اگرتون، کالین فرث، جولین مور، هالی بری، مارک استرانگ، سوفی کوکسون، پدرو پاسکال، چنینگ تیتوم، التون جان، جف بریجز و ادوارد هولکرافت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Kingsman: The Golden Circle حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Kingsman: The Golden Circle بر عهده متیو وان، کارگردان فیلم Kingsman: The Secret Service (کینگزمن: سرویس مخفی)، بوده است. فیلم Kingsman: The Golden Circle نقدهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرد، اما تا به امروز بیش از ۳۹۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از ۹۸.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۹۱.۳ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کرده است.

این برای اولین‌بار است که وان کارگردانی دنباله یکی از فیلم‌های خود را بر عهده داشته است. با این حال، صحبت‌هایی مبنی بر ساخت قسمت سوم فیلم Kingsman نیز شنیده می‌شود. علاوه بر کارگردانی، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Kingsman: The Golden Circle نیز بر عهده متیو وان و جین گولدمن بر اساس کامیک کینگزمن اثر مارک میلار، بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده