نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Ultimate Tennis

بازی موبایل Ultimate Tennis قرار است شما را به دل مسابقات نفس‌گیر تنیس ببرد. برای آشنایی با این بازی با زومجی همراه باشید.

بازی‌های موبایل در سبک ورزشی، همیشه قادر هستند بازیکنان را برای مدت زمان طولانی سرگرم کنند. بازی موبایل Ultimate Tennis نیز از این قاعده جدا نیست. شما در این بازی کار خود را به عنوان یکی از اعضای یک تیم تنیس آغاز می‌کنید. در این بازی قرار است با شرکت در مسابقات مختلف، پیشرفت کنید و قهرمان شوید. البته، رسیدن به قهرمانی در بازی به همین سادگی‌ها هم نخواهد بود؛ چرا که در ابتدا شما به عنوان یک تنیسور تازه‌کار، کار خود را در بازی آغاز می‌کنید و به کمک راهنمایی‌هایی که بازی در اختیارتان می‌گذارد و البته با تمریناتی که در نظر گرفته شده روز به روز پیشرفت می‌کنید و بهتر می‌شوید.

شما با پیشرفت در بازی رفته رفته به امکانات بیشتری دست پیدا خواهید کرد. برای نمونه شما قادر خواهید بود هر یک از اعضای تیم را با آیتم‌های مختلف شخصی سازی کنید. همانطور که گفتم شما در این بازی به عنوان یکی از اعضای یک تیم حضور خواهید داشت، البته شما می‌توانید با هر کدام از اعضای تیم که می‌خواهید در مسابقات حضور پیدا کنید. هرچه مسابقات بیشتری پشت‌سر بگذارید، اعضای تیم‌تان بیشتر خواهند شد. البته، باید توجه داشته باشید که هر کدام از اعضای تیم برای این که بتوانند حرکات مختلف تنیس را در زمین اجرا کنند، باید تمرینات جداگانه‌ای را برای فراگیری این فنون تجربه کنند. با این قابلیت شما بیش از پیش درگیر بازی خواهید شد و همچنین تمرکزتان فقط به یک بازیکن معطوف نخواهد بود.

بازی موبایل Ultimate tennis

بازی موبایل Ultimate Tennis در زمینه‌ی گیم‌پلی عملکرد نسبتا خوبی را دارد. هرچند که گیم‌پلی بازی پتانسیل بهتر شدن و البته روان‌تر شدن نیز دارد. بازی شما را برای برنده شدن در یک مسابقه فقط به زدن ضربه‌های عادی به توپ محدود نمی‌کند، بلکه با انجام تمرین‌های مختلف رفته رفته قابلیت‌های جدیدی برای بازیکن‌تان ایجاد می‌شود، قابلیت‌هایی که با استفاده درست از آن‌ها می‌توانید رقیب خود را به دردسر بیاندازید. صحبت از استفاده‌ی درست از ضربات شد، باید بدانید که در چه موقعیتی به توپ چه ضربه‌ای وارد کنید. برای نمونه اگر ضربه‌هایی هوایی را از فاصله‌ی نزدیک به تور و با سرعت بالا شلیک کنید به احتمال زیاد توپ به اوت خواهد رفت و این یعنی یک امتیاز برای حریف! درجه دشواری مسابقات نیز به میزان پیشرفت شما در بازی بستگی دارد، یعنی هرچه بیشتر بازی کنید حریف‌های سرسخت‌تری خواهید داشت. یکی از موارد جالب بازی در زمینه گیم‌پلی، نحوه کنترل بازیکن است. بازی دست شما را برای این مورد کاملا باز گذاشته است. شما می‌توانید برای کنترل بازیکن آنالوگ مخصوص آن را فعال کنید، در این صورت شما یک آنالوگ برای حرکت دادن بازیکن و یک آنالوگ دیگر برای ضربه زدن به توپ خواهید داشت. اما اگر بخواهید می‌توانید هر دو آنالوگ را ترکیب کنید و به  مسابقه بپردازید. یا اگر حوصله‌ی در دست گرفتن گوشی به صورت افقی را نداشته باشید، کافی است تلفن خود را به صورت عمودی بگیرید تا صفحه بازی به صورت عمودی در بیاید؛ مزیت این قابلیت این است که به شما اجازه می‌دهد بازی را با استفاده از فقط یک دست انجام دهید. البته خیلی هم به این قابلیت امیدوار نباشید، چرا که با گوشی‌های بزرگ و قدبلند(!) امروزی خیلی سخت است که در حین استفاده از این قابلیت تلفن‌تان از دستتان نیوفتد. یا اگر وسط مسابقه احساس خستگی کردید یا اینکه احساس کردید نمی‌توانید از پس رقیب‌تان بر بیایید، می‌توانید کنترل اتوماتیک بازیکن را روشن کنید تا او به کمک هوش مصنوعی مسابقه را برای‌تان انجام دهد. همچنین  سازندگان امکان تغییر زاویه دوربین را در بازی قرار داده‌اند. شما در مجموع قادر خواهید بود سه حالت مختلف دوربین را در بازی انتخاب کنید.

برای تجربه این بازی باید همیشه به اینترنت وصل باشید، با توجه به اینکه اینترنت مورد استفاده‌تان باید نسبتا قوی باشد، شاید برای کاربران ایرانی تجربه‌ی بازی با مشکلاتی همراه شود. شما به لطف اتصال دائمی بازی به اینترنت می‌توانید با کاربران دیگر نیز مسابقاتی برگزار کنید یا اینکه به عضویت باشگاه‌های تنیس دربیایید و برای آن‌ها در مسابقات شرکت کنید.  این بازی در زمینه گرافیک و جلوه‌های بصری خیلی بد نیست، اما می‌توانست بسیار بهتر از این حرف‌ها عمل کند. ضعف گرافیکی بازی اما به وسیله‌ی گیم‌پلی خوبش خیلی به چشم نمی‌آید.

بازی موبایل Ultimate Tennis

بازی Ultimate Tennis ساخته استودیو 9M Interactive یک بازی موبایل تماما آنلاین است که به لطف گیم‌پلی جذاب و متنوعش می‌تواند تجربه‌ی بسیار خوبی از مسابقات تنیس برای کاربر به ارمغان بیاورد. این بازی برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است، وکاربران هم اکنون می‌توانند با استفاده از لینک‌های زیر آن را از پلی استور و اپ استور دریافت کنند.

دانلود بازی اندروید و آیفون Ultimate Tennis


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده