// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Final Fantasy Dimensions II

بازی موبایل Final Fantasy Dimensions II، تجربه‌ای است غنی و متفاوت نسبت به سایر بازی‌های مجموعه فاینال فانتزی روی پلتفرم موبایل که روایت داستانی عالی دارد.

مجموعه فاینال فانتزی، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های صنعت بازی‌های ویدیویی است که چند سالی شاهد رشد چشم‌گیر آن در پلتفرم موبایل نیز بوده‌ایم. بازی‌های متفاوت و گوناگون که هر کدام داستان زیبایی را روایت کرده و دنیای جدید و پر رمز و رازی را برای کاوش کردن در اختیار دارند. حال در این قسمت از معرفی بازی موبایل به سراغ یکی دیگر از بازی‌های مجموعه Final Fantasy رفته‌ایم. بازی‌ای که نسبت به سایر بازی‌های این مجموعه روی پلتفرم موبایل، از داستان‌سرایی و شخصیت‌های بهتری برخوردار بوده و از طرفی، شما را بیش از پیش با خدایان ایدولاس آشنا می‌کند. بازی موبایل Final Fantasy Dimensions II روایت‌گر داستانی ماجراجویانه و از طرفی عاطفی است. سال‌ها پیش، به دلیل خطای انسانی، فاجعه‌ای بزرگ رخ داده و تمدن جادو را که در عصر باستان رونق بالایی گرفته بود نابود می‌کند. از این‌رو دنیا به دو قاره شرق (آجیما) و قاره غرب (وستا) تقسیم می‌شود. حال شما در نقش پسرکی به نام مارو به ایفای نقش خواهید پرداخت که عاشق ماجراجویی است و ناخواسته وارد دنیایی بزرگ‌تر می‌شود. حال شما هستید و بی‌نهایت سوال مختلف که بازی رفته رفته به آن‌ها خواهد پرداخت.

بازی موبایل Final Fantasy Dimensions II

داستان اصلی‌ترین عاملی است که Final Fantasy Dimensions II را به یک اثر متفاوت تبدیل می‌کند

یکی از نکات مثبت بازی اندروید و آیفون Final Fantasy Dimensions II، روایت داستان در دنیاهای مختلف است. هر دنیا مراحل مخصوص به خودش را دارد که در جریان گیم‌پلی بازی، باید آن‌ها را انجام دهید. همچنین دنیاهای بازی به نحوی طراحی شده‌اند که اطلاعاتی در مورد جهان کلی فاینال فانتزی کسب خواهید کرد. برای مثال زمانی که وارد ایدولاس می‌شوید، می‌توانید به سراغ خدایان معروف این سرزمین نظیر شیوا، ایفریت یا اودین رفته و در مورد انسان‌ها از آن‌ها سوال کنید که اطلاعات جالبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. از نظر سیستم گیم‌پلی، همانند اکثر بازی‌های گذشته این مجموعه روی پلتفرم موبایل، شاهد مبارزات نوبتی در دنیایی هستیم که شخصیت‌های آن کوچک بوده و در تیم‌های مختلف، با موجودات و باس‌های بازی به مبارزه می‌پردازند. حال در جریان بازی Final Fantasy Dimensions II، رفته رفته با شخصیت‌های بیشتری آشنا خواهید شد که می‌توانید آن‌ها را در تیم خود قرار داده و مبارزه کنید. نکته مبارزات بازی اینجا است که دارای آیتم‌هایی نظیر Potion برای بهبود سلامتی برخوردار نیستید و از این‌رو، همیشه باید یک پشتیبان در تیم خود قرار بدهید تا سلامتی شما و اعضای تیم را بازگرداند.

باس‌ها و مبارزات بازی رفته رفته سخت‌تر و سخت‌تر خواهد شد و حسابی بازیکن را به چالش می‌کشد

حال پس از اتمام مراحل بازی، پول (GIL) و XP برای بالا بردن سطح دریافت خواهید کرد و از طرفی هرچقدر به لول‌های بالاتر بروید، قابلیت‌های بیشتری کسب می‌کنید که در طول مبارزه استفاده درست از قابلیت‌ها، می‌تواند برد یا باخت شما را تعیین کند. جدای از قابلیت‌ها، هر شخصیت از تعدادی سامون برخوردار است که سامون‌های بازی، شخصیت‌های باستانی یا خدایان مجموعه فاینال فانتزی هستند. برای استفاده از سامون‌ها ابتدا باید نوار مربوط به استفاده از آن‌ها را پر کنید که شامل سه خانه مختلف شده و هر خانه از طریق ضربه‌های معمولی و استفاده از قابلیت‌های شما پر می‌شود. در بخش دشمنان و مبارزات، شاید در ابتدا مبارزات بازی کمی خسته کننده شوند ولی رفته رفته با باس‌ها و دشمنان جدیدتری روبه‌رو خواهید شد که از بین بردن آن‌ها، کار آسانی نیست و حسابی به چالش کشیده خواهید شد. از طرفی سیستم مبارزات بازی به شکلی است که می‌توانید آن‌ را روی حالت خودکار قرار دهید تا خود هوش مصنوعی، جای شما بازی کند ولی توصیه می‌کنم قبل از این‌ کار، از منوی شخصیت‌ها، تعیین کنید که هر شخصیت روی چه مواردی تمرکز داشته باشد. برای مثال شخصیت پشتیبان را فقط روی حالت پشتیبانی از هم‌تیمی‌ها قرار بدهید و شخصی که قدرت قابلیت‌هایش بالا است، روی حالت استفاده از قابلیت‌ها تنظیم کنید.

بازی موبایل Final Fantasy Dimensions II

 درانتها بازی موبایل Final Fantasy Dimensions II نه دارای سیستم مبارزاتی پیچیده‌ای است و نه اینکه روند بازی کردن آن سخت است بلکه، برخلاف سایر بازی‌های مشابه دارای انواع و اقسام سامون‌های مختلف و پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا شخصیت‌های کمکی هستند، در اینجا با بازی طرف هستیم که در کنار سادگی بالایی که دارد، شدیدا مخاطب را به خود جذب خواهد کرد و به لطف داستان غنی‌ای که دارد، تجربه‌ای ناب را برایتان به ارمغان می‌آورد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Final Fantasy Dimensions II


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده