// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲

دومین بسته الحاقی بازی Little Nightmares با نام The Hideaway منتشر شد

استودیو تارسیر و کمپانی باندای نامکو دومین بسته الحاقی بازی Little Nightmares با نام The Hideaway را منتشر کردند.

اوایل سال جاری میلادی بود که اولین بسته الحاقی بازی Little Nightmares با نام The Depths روانه بازار شد که داستان شخصیتی جدید به نام The Runaway Kid را روایت می‌کرد. حال طبق اخبار بازی منتشر شده، استودیو تارسیر (Tarsier Studios) و کمپانی باندای نامکو، سازنده و ناشر بازی Little Nightmares، دومین بسته الحاقی این بازی را با نام The Hideaway منتشر کردند.

بسته الحاقی The Hideaway دومین بسته از سه DLC اکسپنشن Secrets of the Maw است که روانه بازار شده و دنباله‌ای بر ماجراجویی‌های The Runaway Kid به حساب می‌آید. در این قسمت پسرک داستان باید به دنبال Nomeهای کوچک برود و آن‌ها را پیدا و آزاد کند. همچنین بازیکنان می‌توانند از طریق این موجودات کوچک معما و پازل‌های بازی را حل کنند و راه خود را پیش ببرند. با این حال به نظر می‌رسد Nomeها دارای رازی تاریک هستند که شما از آن بی‌خبر هستید و در پایان، به این راز تاریک پی خواهید برد.

در ادامه مشخص شده است که یک دمو نیز برای بازی Little Nightmares منتشر شده که می‌توانید بخشی از دنیای این بازی زیبا را تجربه کنید. اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده‌اید، حال بهترین زمان برای خرید بازی Little Nightmares است تا ماجراجویی عمیقی را تجربه کنید. در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه (۱۰ فوریه ۲۰۱۸) سومین و آخرین بسته الحاقی این بازی نیز عرضه خواهد شد و تجربه شما از دنیای Little Nightmares را کامل می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بسته الحاقی The Hideaway بازی Little Nightmares را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده