// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

جزئیات تخفیف های Black Friday پلی استیشن مشخص شد

کمپانی سونی جزئیات تخفیف‌های Black Friday پلی‌استیشن و زمان شروع آن‌ها را اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی اعلام کرده که علاقه‌مندان از تاریخ ۲۸ آبان ماه (۱۹ نوامبر) می‌توانند خریدهای فیزیکی خود نظیر کنسول‌های پلی‌استیشن 4 را در جریان رویداد Black Friday انجام دهند و تخفیف‌های دیجیتالی مربوط به بازی و فیلم‌های فروشگاه پلی‌ استیشن نیز از تاریخ ۳۰ آبان ماه (۲۱ نوامبر) در آمریکا آغاز شده و تا تاریخ هفت آذر ماه (۲۸ نوامبر) ادامه دارد.

اگر علاقه‌مند به خرید باندل پلی‌استیشن VR بازی Gran Turismo Sport یا باندل Skyrim VR هستید، بهترین زمان برای شما در بازه زمانی ۲۸ آبان ماه تا ۶ آذر ماه (۲۷ نوامبر) است. سونی اعلام کرده که باندل پلی‌استیشن VR بازی Gran Turismo Sport در جریان تخفیف‌های جمعه سیاه ۳۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و باندل پلی‌استیشن VR بازی Skyrim VR حدود ۳۵۰ دلار قیمت دارد. از نظر جزئیات باندل‌ها نیز باندل بازی Gran Turismo Sport شامل هدست پلی‌استیشن VR، بازی اصلی و PlayStation Camera است. این در حالی که باندل Skyrim VR، شامل هدست، PlayStation Camera، بازی اصلی و کنترلر موو است.

اما اگر علاقه‌ای به باندل‌ها نداشته و قصد خرید مدل معمولی را دارید، باید بگویم که در این بازه زمانی کنسول یک ترابایتی پلی‌استیشن 4 اسلیم با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد و متاسفانه این تنها مدلی است که سونی آن را در جریان رویداد بلک فرایدی به فروش می‌رساند. همچنین ذکر شده که تمامی کنترلرهای DualShock 4 (شامل مدل جدید) با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسند.

یکی از لذت‌های بلک فرایدی برای گیمرها، وجود تخفیف‌های دیجیتالی است و سونی در این بخش اعلام کرده که اعضای پلی‌استیشن پلاس، از تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) قادر به استفاده از تخفیف‌های بلک فرایدی پلی‌استیشن استور خواهند بود و سایر کاربران غیر پلاس، از تاریح ۳۰ آبان ماه، به این تخفیف‌ها دسترسی خواهند داشت. تمامی این تخفیف‌ها برای کاربران آمریکایی در نظر گرفته شده و هنوز جزئیات دقیق محصولات دیجیتالی که تخفیف خواهند خورد، منتشر نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده