// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

تریلر روز عرضه بازی موبایل South Park: Phone Destroyer منتشر شد

کمپانی یوبی‌سافت بازی موبایل South Park: Phone Destroyer را برای سیستم عامل iOS و اندروید منتشر کرد کرد.

خبر تایید شدن بازی موبایل South Park: Phone Destroyer، یکی از اخبار خوبی بود که برای هواداران سری South Park منتشر شد تا جدای از کنسول‌های خانگی، بتوانند این بازی زیبا را روی گوشی‌های موبایل یا تبلت‌های خود نیز بازی کرده و از آن لذت ببرند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی موبایل، بازی موبایل South Park: Phone Destroyer روانه بازار شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلتفرم موبایل خود، این بازی را برای سیستم عامل iOS یا اندروید دانلود کرده و از آن لذت ببرند. همچنین کمپانی یوبیسافت، ناشر بازی، تریلر روز عرضه South Park: Phone Destroyer را منتشر شده که حاوی اطلاعاتی از این بازی اندروید و آیفون است.

در ویدیو روز عرضه بازی اندروید و آیفون South Park: Phone Destroyer بیشتر شاهد ویدیوهای سینمایی در مورد داستان و شخصیت‌های بازی هستیم ولی در این میان صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی به نمایش در می‌آید که ظاهرا با یک بازی اکشن کارتی طرف هستیم. جایی که شما برای نبرد با سایرین باید از کارت‌های شخصیت‌های بازی استفاده کنید.

بخش داستانی این بازی دوست داشتنی پر شده از دیالوگ‌های متنوع و سطح‌بندی‌های مختلف و در کنار آن بازیکنان می‌توانند به ۸۰ کارت متنوع از شخصیت‌های دنیای South Park دسترسی داشته باشند. در کنار بخش تک‌نفره یک بخش PvP نیز تعبیه شده تا بازیکنان سراسر جهان بتوانند یکدیگر را به چالش بکشند. در ادامه می‌توانید ویدیو روز عرضه بازی موبایل South Park: Phone Destroyer را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده