نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

پوستر جدید فیلم Bright منتشر شد

شبکه نت فلیکس پوستر جدیدی از فیلم درخشان (Bright) با بازی ویل اسمیت و جوئل اجرتون، را منتشر کرده است.

شبکه نت فلیکس اخیرا پوستر جدیدی از فیلم Bright با بازی ویل اسمیت و جوئل اجرتون، را منتشر کرده است. تمرکز این پوستر روی این دو بازیگر است که شخصیت‌های اصلی این فیلم مورد انتظار هستند. فیلم Bright در تاریخ ۲۲ دسامبر امسال (۱ آذر) از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد و اخیرا آلبوم موسیقی این فیلم که شامل ترک‌هایی که توسط خوانندگان محبوب ضبط شده، نیز منتشر شده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Bright

اوایل این ماه، شبکه نت‌فلیکس تریلر جدیدی را از فیلم Bright منتشر کرده بود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید آیر، کارگردان فیلم‌هایی چون آخرین گشت (End of Watch)، خشم (Fury)، سلاطین خیابان (Street Kings)، زمان‌های خشن (Harsh Times)، خرابکاری (Sabotage) و جوخه انتحار (Suicide Squad)، بوده است. مکس لندیس نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bright را بر عهده داشته است. طبق خلاصه داستانی که نت‌فلیکس از فیلم Bright منتشر کرده:

فیلم Bright داستان دو مامور پلیس با نام‌های وارد با بازی ویل اسمیت و جاکوبی با بازی جوئل اجرتون، را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها انسان و دیگری ارک است. سرانجام در یک گشت شبانه، یک اتفاق باعث می‌شود که مسیر زندگی این دو پلیس معمولی را برای همیشه عوض کند. آن‌ها باید از یک الف محافظت و در کنار آن باید با اشخاص متعددی نیز مبارزه کنند. این دو مامور پلیس باید اختلافاتی را که دارند، کنار بگذارند و با همکاری هم از یک جادوی فراموش شده حفاظت و آن را از دست افراد نادرستی که ممکن است از آن استفاده و همه چیز را از بین ببرند، دور کنند.

ویل اسمیت، جوئل اجرتون، نومی راپاس، لوسی فرای، ادگار رامیرز، کنت چوی، آیک بارینهولتز، برد ویلیام هنکه، داون اولیویری، الکس مراز، مت آلفردا، انریکه مورچیانو و جی هرناندس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bright حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش از این، اسمیت و آیر در فیلم Suicide Squad همکاری کرده بودند که اسمیت در این فیلم نقش ددشات را بر عهده داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده