نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

اولین پوستر رسمی فصل جدید سریال Doctor Who رونمایی شد

چندی پیش جدیدترین بازیگر شخصیت دکتر سریال Doctor Who (دکتر هو) معرفی شد. حال به‌تازگی پوستر جدیدی از این ستاره به طور رسمی منتشر شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی و در طی گزارشی جدید، اولین تصویر جدیدترین ستاره سریال Doctor Who (دکتر هو) به طور رسمی منتشر شد. این تصویر توسط حساب کاربری رسمی خود سریال در توییتر، منتشر شده است. اولین تصویر منتشر شده از فصل جدید سریال دکتر هو، نمای جدید خیلی واضحی از جدیدترین دکتر این مجموعه تلویزیونی به نمایش گذاشته که قرار است توسط جودی ویتاکر ایفا شود.

خبر معرفی جدیدترین دکتر ابتدا در ماه جولای اعلام شد و در همان زمان هم جودی ویتاکر به‌عنوان سیزدهمین دکتر این مجموعه تلویزیونی محبوب به طور رسمی معرفی شد. در طی مدت زمان طولانی‌ای که این سریال روی آنتن شبکه می‌رود، این اولین باری است که یک بازیگر ستاره زن قرار است نقش شخصیت اصلی آن را ایفا کند. حال در تصویری که از جودی ویتاکر منتشر شده ما شاهد یک زمینه سرسبز و زیبا هستیم که در پشت ویتاکر تاردیس (TARDIS) یا همان ماشین زمان معروف داستان وجود دارد. بیایید با هم نگاهی به این تصویر زیبا و جدید بیندازیم:

Doctor Who - Jodie Whittaker

جودی ویتاکر در همان اوایل معرفی خود به‌عنوان سیزدهمین دکتر مجموعه خطاب به شبکه BBC اینگونه خوشحالی خود را ابراز کرده بود:

هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند هیجان من را برای انجام این کار وصف کند. من خیلی خوشحالم که قرار است این سفر و ماجراجویی فوق‌العاده را با کریس و همه طرفداران این سریال بگذرانم. این برای من افتخار خیلی بزرگی است که می‌خواهم نقش دکتر را ایفا کنم. بازی کردن این نقش بار دیگر به همه یادآوری می‌کند که من که هستم و چه قابلیت‌هایی دارم. همچنین این کار به من کمک می‌کند که همه چیز‌هایی که دکتر برای آنها مقاومت کرده بود به من هم سرایت کند؛ یعنی «امید». دیگر نمی‌توانم صبر کنم و برای شروع این کار لحظه شماری می‌کنم.

جودی ویتاکر جایگزین پیتر کاپالدی که در طی سالیان دراز و تقریبا از ۲۰۱۳ نقش دوازدهمین دکتر سریال دکتر هو را بر عهده داشت، شده است.

در فصل جدید ممکن است ما هدف جدید و متفاوتی را نسبت به فصل‌های دیگر دنبال کنیم و در نهایت به آن برسیم

حال بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیتر کاپالدی قرار است آخرین اجرا و حضور خود در نقش دکتر را در قسمت ویژه کریسمس سال جاری انجام دهد و برای همیشه با این مجموعه تلویزیونی خداحافظی کند. همچنین احتمال اولین حضور ویتاکر در این قسمت هم خیلی زیاد بوده و مثل اینکه قرار است در همان قسمت ما را با جدیدترین مدل شخصیت دکتر هو آشنا کند. قسمت ویژه کریسمس این سریال با عنوان Twice Upon a Time نام‌گذاری شده و تریلر آن در ماه جولای و در مراسم کامیک کان سن دیگو سال جاری رونمایی شد.

اولین فصل کاملی که ما از ویتاکر در قالب نقش دکتر خواهیم دید قرار است در سال ۲۰۱۸ به روی آنتن تلویزیون برود. تغییرات این مجموعه تلویزیونی به همینجا ختم نمی‌شود؛ بلکه ما در این فصل یک عضو جدید در تیم تولید داریم و قرار است کریس چیبنال، سازنده و تهیه‌کننده سریال Broadchurch (براد چرچ)، هم به همراه ویتاکر به این تیم بپیوندد و جایگزین استیون موفات شود. در مصاحبه اخیری که گزارشگر خبرگزاری Radio Times با کریس چیبنال ترتیب داده بود، وی اطلاعات جدیدی درباره فصل آینده داد و عنوان کرد که در فصل جدید ممکن است ما هدف جدید و متفاوتی را نسبت به فصل‌های دیگر دنبال کنیم و در نهایت به آن برسیم. در این مصاحبه کریس چیبنال در ادامه اینگونه صحبت‌های خود را عنوان کرد:

چیزی که شبکه BBC به‌شدت به دنبال آن می‌گشت، جسارت و خطر و ریسک بود. من یک سری ایده‌هایی درباره اینکه چه کارهایی دوست دارم انجام دهم داشتم. زمانی که پیش آنها رفتم و ایده و نظراتم را با آنها در میان گذاشتم، به آنها گفتم: «این کاری است که من دوست دارم انجام دهم». توقع داشتم آنها به من بگویند: «اوووه، بسیار خوب باید درباره آن حرف بزنیم»، اما در عوض به سرعت به من گفتند: «خیلی عالی است!»

نظر شما درباره بازیگر زن در قالب شخصیت دکتر چیست؟ به نظر شما جودی ویتاکر می‌تواند بازیگر خوبی برای این شخصیت فوق‌العاده محبوب باشد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده