// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

جزئیات مراسم The Game Awards 2017 اعلام شد

در حالی که کمتر از یک ماه تا مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۱۷ باقی مانده است، اولین جزئیات این مراسم اعلام شد.

اولین دوره مراسم The Game Awards (جوایز بازی‌های ویدویی) به سال ۲۰۱۴ باز‌می‌گردد، زمانی که جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری این مراسم با همکاری کمپانی‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی از جمله کمپانی‌های صاحب کنسول یعنی سونی، مایکروسافت و نینتندو و برخی از ناشر‌های بزرگ، توانست هزینه لازم برای برگزاری آن را تامین کند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اولین جزئیات چهارمین دوره این جوایز موسوم به مراسم The Game Awards 2017 اعلام شده است.

مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۷ در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) در سالن مایکروسافت تئاتر، واقع در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. به مانند دوره‌های قبل، این مراسم به صورت زنده پخش خواهد شد و علاقه‌مندان با مراجعه به سرویس‌های استریم می‌توانند آن را تماشا کنند.

در مراسم The Game Awards 2017 تنها به تقدیر از آثار برتر حوزه بازی‌های ویدیویی بسنده نخواهد شد و در کنار اهدا جایزه به بازی‌های برگزیده، تریلر‌های تازه‌ای از بازی‌های آتی به نمایش در آمده و از بازی‌های جدید رونمایی خواهد شد. اما بخشی که برای اولین به مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی اضافه شده است، بخش The Game Awards Orchestra است. در این بخش «تعدادی از با‌استعداد‌ترین موسیقی‌دان‌های ارکسترال و راک» به همراه «مهمانان ویژه» به اجرای موسیقی بازی‌های مختلف خواهند پرداخت.

نامزد‌های جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۷ در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) اعلام می‌شوند و ما نیز به مانند سال‌های قبل لیست کامل آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن منتشر خواهیم کرد. علاوه بر این در اوایل ماه دسامبر فروشگاه‌های مجازی عرضه بازی‌های ویدیویی از جمله PSN و Xbox Live، نامزد‌های معرفی شده در مراسم مذکور را در قالب تخفیف‌های Game Awards Sale، با قیمت پایین‌تر به فروش می‌رسانند.

مراسم 2016 The Game Awards توانست ۸.۵ میلیون بیننده را جذب کند. در این مراسم بازی Overwatch توانست جایزه بهترین بازی سال را دریافت کرده و از بازی Uncharted 4: A Thief's End در بخش برترین داستان‌سرایی، بازی Inside در بخش برترین کارگردانی هنری و بازی Doom در بخش برترین بازی اکشن تقدیر شد. 

بلیط‌های مراسم The Game Awards 2017 هم‌اکنون با قیمت ۴۰ دلار به فروش می‌رسند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۲۰۰ دلار پکیچ VIP این مراسم را خریداری کنند که به‌واسطه آن امکاناتی همچون صندلی‌ نزدیک‌تر به سن و حضور در مهمانی پیش از مراسم در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده