// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۸

معرفی بازی موبایل Slash of Sword

با نصب بازی اندروید Slash of Sword نبردهای حماسی را در آرناهای مختلف تجربه و برای نجات جانتان تلاش کنید.

همین دیروز بود که بازی متفاوت Gladiator Heroes را در زومجی معرفی کردیم؛ محصولی باکیفیت و خوش‌ساخت که در آن باید با همراهی گلادیاتورها وارد آرناهایی پرجزئیات می‌شدید و نبردهایی حماسی را رقم می‌زدید. این بازی از بسیاری جهات پتانسیل تبدیل شدن به محصولی اعتیادآور را داشت و باید گفت که حداقل در زمینه‌ی محتوا، اثری ارزشمند بود. در معرفی امروز اما می‌خواهیم به بازی جمع‌وجورتری بپردازیم که اخیرا برای گوشی‌های اندروید منتشر شده است. در بازی اندروید Slash of Sword مانند Gladiator Heroes وارد آرنا‌‌های مختلفی می‌شویم و با مبارزی شجاع به دل دشمنانی قدرتمند می‌زنیم.

بازی Slash of Sword

با پیروزی در هر رقابت، به عنوان پاداش سکه‌هایی را برای خریداری سلاح و زره دریافت می‌کنید

بازی بدون ارائه هیچ پیشینه‌ای از شخصیت اصلی آغاز می‌شود؛ جایی که باید در یک آرنا و با یک شمشیر ساده نخستین آموزش‌ها را فرا بگیرید و به‌سرعت وارد روستا شوید؛ روستایی که شخصیت‌هایی بی نام نشان در آن حضور دارند و پرجزئیات طراحی شده است. مشابه با بسیاری از بازی‌های مبارزه‌ای موبایل، Slash of Sword از برخی ویژگی‌های نقش‌آفرینی، اما به صورت محدود پشتیبانی می‌کند. به‌عنوان مثال با دریافت اسکیل پوینت می‌توانید در سه حالت مختلف به ارتقاء شخصیت اصلی بپردازید. قدرت حمله، سطح سلامت و در نهایت انرژی، سه عنصر اصلی و مهم در جریان مبارزه هستند که توجه به آنها اهمیت زیادی دارد.

اگر بخواهیم به سراغ مبارزات بازی برویم، Slash of Sword تجربه‌ای ساده، اما جذاب برای علاقمندان به بازی‌هایی با دوربین ایزومتریک است. آرناهای بازی بر خلاف Gladiator Heroes بدون تله هستند و شما تنها باید در مراحل مختلف و پله به پله با دشمنانی متنوع روبه‌رو شوید. متاسفانه مکانیزم گیم‌پلی بازی شامل حرکات ترکیبی یا به اصطلاح کمبو نمی‌شود و در نتیجه تنها می‌توانید با سه بار ضربه زدن روی دکمه حمله، حرکاتی زیبا را به نمایش بگذارید. مبارزات در حقیقت بی پایان هستند و باید تا جای ممکن یکی پس از دیگری استیج‌ها را پشت سر بگذارید. در پایان هر ۱۰ استیج، یک باس قدرتمند به نبرد با شما می‌آید و باید برای شکست دادن او به موقع Dash کنید و ضربات را به بدن او وارد کنید. با شکست در نبرد، به روستا باز می‌گردید تا با خریداری سلاح‌ و زره‌ جدید، هم سکه‌هایتان را خرج کنید و هم قدرت حملات و دفاع شخصیت‌ اصلی را افزایش دهید. بازی در مجموع در دو منطقه روستا و جزیره روایت می‌شود و در روستا با دشمنانی آسان‌تر و در جزیره با دشمنانی قدرتمند‌تر روبه‌رو می‌شوید.

اما بگذارید کمی از گرافیک بازی بگوییم. توسعه‌دهنده سعی کرده است تا با ارائه انیمیشن‌هایی زیبا برای حرکت شخصیت‌ اصلی به مبارزات تنوع ببخشد. از سوی دیگر با هر ضربه‌ای که دریافت می‌کنید یا به دشمنان وارد می‌کنید، خون به زمین می‌پاشد که هرچند کمی خشونت‌آمیز است، اما برای بازی‌هایی با تمرکز روی مبارزه تن به تن، وجودش امری مهم محسوب می‌شود. ظاهر دشمنان نیز حداقل در زمینه پوشششان در جریان بازی تغییر می‌کند و همین موضوع باعث تنوع مبارزات شده است. از سوی دیگر مبحث صداگذاری و موسیقی را داریم که هر دو مورد هرچند مینیمال است، اما کیفیت مناسبی را شاهد هستیم.

بازی Slash of Sword

علاقمندان به بازی‌های مبارزه‌ای، دیگر این روزها گزینه‌های متنوعی را در گوشی‌های موبایل دارند و حداقل برای انتخاب بازی مورد علاقه خود دست‌شان باز است. بازی Slash of Sword نیز از آن دست بازی‌های باکیفیت، اما ساده است که می‌تواند تا مدتی بازیکنانش را سرگرم کند. در صورت علاقه می‌توانید هم‌اکنون بازی Slash of Sword را به صورت رایگان و البته با خرید‌های درون برنامه‌ای، از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود‌ بازی اندروید Slash of Sword - Arena and Fights


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده