نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

سریال Shameless برای فصل نهم تمدید شد

شبکه شوتایم از تمدید سریال کمدی و بسیار محبوب بی‌شرم (Shameless) برای فصل نهم خبر داد.

از یکشنبه این هفته، پخش فصل هشتم سریال Shameless از شبکه شوتایم آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شبکه از تمدید این سریال کمدی برای فصل نهم خبر داده است. استقبال از قسمت ابتدایی فصل هشتم سریال Shameless حدود ۵۰ درصد بیشتر از قسمت اول فصل هفتم بوده است. ساخت و تولید فصل نهم این سریال از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد. مانند هشت فصل گذشته، فصل نهم این سریال نیز در ۱۲ قسمت تولید و در پاییز سال ۲۰۱۸ از این شبکه به‌روی آنتن خواهد رفت. دیوید نوینس، رئیس و مدیرعامل شبکه شوتایم در رابطه با تمدید سریال Shameless برای فصل نهم گفت:

برای هر سریالی حفظ بینندگان خود طی فصل‌ها و سال‌های مختلف می‌تواند یک چالش سخت و بزرگ باشد و این در حالی است که سریال Shameless توانسته بینندگان خود را افزایش دهد، اما هیچ راز و رمزی وجود ندارد. شهرت سریال برای شخصیت‌های غنی و کمدی عمیق و مفهومی آن بوده است که نه‌تنها باعث شده بینندگان و طرفداران قدیمی خود را حفظ کند، بلکه مخاطبان این سریال رو به رشد بوده است و قسمت اول فصل هشتم این سریال که روز یکشنبه پخش شد، شروع قوی‌تری را نسبت به فصل‌های گذشته داشته است.

Shameless

جان ولز، سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال Shameless در رابطه با تمدید این سریال برای فصل نهم گفت:

ما از شبکه شوتایم بسیار سپاسگذار هستیم که برای ما فرصتی فراهم آورد تا ساخت سریال Shameless را ادامه دهیم. این کاری است که همه ما دوست داریم آن را انجام دهیم.

سریال Shameless یکی از موفق‌ترین، بلند مدت‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است که در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی تلویزیون و پر مخاطب‌ترین سریال شبکه شوتایم در بین بینندگان جوان این شبکه است. فصل هفتم سریال Shameless با میانگین ۶.۵ میلیون بیننده برای هر قسمت، محبوب‌ترین فصل تاریخ این سریال بوده که در پاییز سال گذشته به‌روی آنتن رفت. با این حال، استقبال مخاطبان شبکه شوتایم از قسمت اول فصل هشتم سریال Shameless حدود ۵۰ درصد بیشتر از فصل گذشته بوده که پس از قسمت اول فصل سوم این سریال، در رتبه دوم پر بیننده‌ترین قسمت ابتدایی این سریال قرار می‌گیرد.

Shameless

ویلیام اچ میسی، امی رسوم، جاستین چتوین، اتان کاتکسکی، شانولا هامتون، استیو هووی، اما کنی، کامرون مانهن، جرملی آلن وایت، لورا اسلید ویگینز، جون کیوسک، اما گرین‌ول، زاک مک‌گاون، نول فیشر، جیک مک‌دورمن، امیلی برگل، لوئیز فلچر، جوهانا بردی و ونسا بل کالووی، از جمله بازیگرانی هستند که در هشت فصل گذشته سریال Shameless حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده