نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

اطلاعات جدیدی از زمان و مکان فیلمبرداری فیلم Captain Marvel اعلام شد

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از زمان و مکان فیلمبرداری و تولید فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) منتشر شده است.

در اوایل سال جاری میلادی، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در یک مصاحبه اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel احتمالا از ماه فوریه سال ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. با این حال، مدتی پیش خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه فیلمبرداری و تولید این فیلم برای شروع از ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. همچنین طرفداران دوست دارند که به‌زودی اولین تصویر رسمی از کاپیتان مارول را مشاهده کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات تازه‌ای از زمان و مکان شروع فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است.

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت OmegaUnderground منتشر کرده، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel از ماه فوریه ۲۰۱۸ (بهمن-اسفند امسال) در استودیویی در شهر لس آنجلس آغاز خواهد شد. پیش از این قرار بود که این فیلم در آتلانتا فیلمبرداری شود، اما مارول استودیو تصمیم به تغییر مکان فیلمبرداری این فیلم گرفته که ظاهرا باعث شده فیلمبرداری این فیلم حدود یک ماه با تاخیر آغاز شود. این وب‌سایت اضافه می‌کند که طرح مالیاتی جدید ایالت کالیفرنیا که یک طرح تشویقی برای کمپانی‌های آمریکایی است، یکی از دلایل احتمالی تغییر مکان فیلمبرداری این فیلم بوده است.

همچنین فیلم‌های متعددی از مارول استودیو در حال حاضر مراحل تولید و فیلمبرداری خود را در استودیو آتلانتا سپری می‌کنند و این موضوع باعث شلوغی بیش از حد آن شده است. پیشبینی می‌شود که بخش زیادی از فیلم Captain Marvel در فضا جریان داشته باشد که این موضوع احتمالا باعث خواهد شد که تصاویر کمی از مراحل تولید و فیلمبرداری این فیلم فاش شود. تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول و ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، در فیلم Captain Marvel تایید شده است. همچنین طبق شایعه‌ای که هفته گذشته منتشر شد، بن مندلسون احتمالا نقش شرور و منفی این فیلم را بازی خواهد کرد.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی فیلم Captain Marvel بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده