// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵

بسته الحاقی A Walk in the Park بازی The Surge معرفی شد

کمپانی Focus Home Interactive با انتشار تصاویری بسته الحاقی جدید بازی The Surge را با نام A Walk in the Park معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Deck13 و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو بسته الحاقی جدید بازی The Surge را معرفی کردند. محتوای جدید با نام The Surge: A Walk in the Park معرفی شد و همانطور که از نام آن پیدا است محیط جدیدی را با حال‌و‌هوای پارک به بازی اضافه می‌کند. محتوای A Walk in the Park برای انتشار در اوایل ماه دسامبر برنامه‌ریزی شده است که به همراه باندل The Surge: Complete Edition در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

محیط جدیدی که بسته A Walk in the Park به بازی اضافه می‌کند بسیار بزرگتر و رنگارنگ‌تر از محیط قبلی بازی است اما باز با این حال خطرات زیادی را در خود جای داده است. وقایع محتوای جدید در CREO World اتفاق می‌افتد که در واقع پارکی است که توسط کمپانی CREO برای اعضای خود ساخته شده است. متاسفانه در حال حاضر پارک یاد شده آنطور که باید مکانی مفرح باشد، به نظر نمی‌رسد از آنجا که اتفاقاتی برای تیم نجات آن رخ داده است، تمامی آنها دیوانه شده‌اند و در آن سو ربات‌هایی به چشم می‌خورد که برای از بین بردن هر چیزی آماده هستند.

علاوه بر محیط جدید، محتوای A Walk in the Park دشمنان جدیدی را به همراه باس نو به این بازی اضافه کرده است که در کنار شانزده سلاح  و زره‌های جدید به چشم می‌خورد. اگر از کاربرانی هستید که بازی مذکور را در اختیار ندارید و نسخه دموی آن را نیز تجربه کرده‌اید ولی هنوز بازی را خریداری نکرده‌اید، ناشر بازی، باندل The Surge: Complete Edition را برای شما نظر گرفته است که بازی مذکور را به همراه بسته الحاقی یاد شده ضمیمه خود کرده است.

در ادامه می‌توانید تصاویر جدیدی از بازی The Suge: A Walk in the Park را مشاهده کنید. بسته الحاقی جدید و باندل Complete Edition در اوایل ماه دسامبر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  پی سی منتشر خواهد شد.

the surge

بازی The Surge در زومجی نمره ۷ را دریافت کرد، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده