نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

الکترونیک آرتز از امکان عرضه سرویس EA Access برای پلتفرم‌های دیگر می‌گوید

کمپانی الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود برای سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران به این نکته اشاره کرد که در آینده امکان راه یافتن سرویس EA Access به پلتفرم‌های دیگر وجود دارد.

مطابق آخرین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز در جریان کنفرانس مطبوعاتی مربوط به آمار مالی سه‌ماهه‌ی اخیر خود برای سرمایه‌گذاران و تحلیل‌گران، از امکان عرضه سرویس EA Access در آینده‌ برای دیگر پلتفرم‌ها سخن گفت، ولی به طور واضح از پلتفرم خاصی سخن به میان نیاورد.

اندرو ویلسون، مدیرعامل کمپانی بزرگ الکترونیک آرتز، اولین کسی بود که در متن از پیش تهیه‌شده‌ی خود به عرضه‌ی سرویس EA Access روی پلتفرم‌های دیگر اشاره کرد. او در این خصوص اظهار داشت:

سرویس‌های اشتراکی ما نظیر EA Access و Origin Access بازیکنان بیشتری را از سراسر شبکه به خود جذب می‌کنند. مشترکین ما در این سرویس‌ها در حال افزایش هستند و بر این اساس شما باید انتظار گسترش این سرویس‌ها روی دیگر پلتفرم‌ها را داشته باشید.

بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز نیز صحبت‌های مشابهی را در این کنفرانس مطبوعاتی ارائه کرد و اظهار داشت که به احتمال زیاد در آینده شاهد راهیابی این سرویس به دیگر پلتفرم‌ها خواهیم بود. یورگنسن در ادامه اعلام کرد که محتویات جدیدی نیز در آینده برای این سرویس در دسترس خواهد بود که برخی از آنها بسیار هیجان‌انگیز هستند.

یورگنسن در نهایت توضیح داد که بازیکنان با کمک سرویس EA Access می‌توانند بازی‌های بسیاری را با قیمت معقول تجربه کنند. در حال حاضر سرویس EA Access در دسترس کاربران ایکس باکس وان و سرویس Origin Access در دسترس کاربران پی سی است و تاکنون هیچ صحبتی از پلتفرم بعدی این سرویس به میان نیامده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده