// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷

مدت زمان بازی Erica به اندازه یک فیلم یا حتی بیشتر خواهد بود

جک اتریج، کارگردان خلاق بازی Erica، در مصاحبه‌ای اطلاعت بیشتری از پروژه جدید خود با طرفداران در میان گذاشتند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در جریان نمایشگاه Paris Games Week 2017 با انتشار تریلری از پروژه جدید خود یعنی بازی Erica رونمایی کرد. بازی مذکور در استودیو فلیوورورکز (Flavourworks) در حال توسعه است و قرار است برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اطلاعات بیشتری از آن منتشر کردند.

روند بازی Erica به طور لایو اکشن پیش‌ می‌رود و همانند بازی‌های استودیو PlayLink کاربران می‌توانند با استفاده از دستگاه‌های موبایل خود بازی را انجام دهند. در واقع روند بازی، فیلمی است که کاربران با آن تعامل دارند. در مصاحبه‌ای که سایت دوال‌شاکرز با کارگردان خلاق این بازی یعنی جک اتریج داشته است، سازندگان اعلام کردند که کاربران روند یک فیلم را در بازی انجام خواهند داد و مدت زمان آن نیز به اندازه فیلم خواهد بود. این به این معنی است که زمان مورد نیاز برای تجربه آن از ۹۰ دقیقه تا دو ساعت خواهد بود.

علاوه بر آن، سازندگان خاطر نشان کردند که بازی Erica قابلیت تجربه مجدد را نیز دارد، طوری که کاربران در حین بازی می‌توانند با انتخاب تصمیم‌های مختلف روند داستانی متفاوتی را مشاهده کنند. در واقع داستان بازی یکی خواهد بود اما کاربران مسیر‌های مختلفی را برای رسیدن به داستان نهایی آن طی خواهند کرد. به نقل از سازندگان، بازی Erica پایان‌های مختلفی را نیز در خود جای داده است اما باز با این حال مسیر‌های مختلف در روایت داستانی می‌تواند «شیوه قدرتمند جدیدی» در داستان‌گویی به شمار رود.

همینطور سازندگان گفتند که تجربه بازی با موبایل می‌تواند بهترین راه برای انجام آن باشد ولی باز با این حال کاربران می‌توانند با کنترلر DualShock 4 نیز به تجربه آن بپردازند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Erica را که پیش‌تر منتشر شده است، تماشا کنید و خود را با محیط آن آشنا کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده