// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۵

سازندگان سابق Battlefield بازی Apex Construct را معرفی کردند

استودیو Fast Travel Games با انتشار تریلری، اولین پروژه واقعیت مجازی خود را با نام بازی Apex Construct معرفی کرد.

استودیوی مستقل فست ترول گیمز (Fast Travel Games) مجموعه جدیدی است که توسعه‌دهندگان آن را سازندگان بازی‌هایی همچون بازی Angry Birds 2، بازی Mirror’s Edge و بازی Battlefield تشکیل داده‌اند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی یاد شده اولین پروژه واقعیت مجازی خود را که قرار است از داستانی غنی بهره ‌ببرد با نام بازی Apex Construct معرفی کرد.

بازی Apex Construct یک اثر اکشن و ماجراجویی است که وقایع آن در دنیایی مدرن رخ می‌دهد که سرتاسر آن را ربات‌ها فرا گرفته‌اند. کاربران بازی را در دنیای پر هرج‌و‌مرج آن شروع می‌کنند و با استفاده از تیر و کمان خود که قابلیت ارتقا یافتن را نیز دارد، به کشف رمز‌و‌راز‌های تاریک این دنیا می‌روند.

کاربران برای اینکه در دنیای این بازی جان سالم به در ببرند باید تمامی تلاش خود را بکنند تا مهارت‌های خود را افزایش دهند. دنیای بازی Apex Construct پر از معما‌ است که برای حل کردن بعضی از این معماها باید به کنترلر‌های حرکتی مجهز شوید تا بتوانید از داستان‌ بازی باخبر شوید.

سازندگان قصد دارند که دنیای واقع‌گرایانه‌ای را برای بازی Apex Construct توسعه دهند. آنها در این باره گفتند:

غوطه‌ور شدن در واقعیت مجازی تنها به کنترل‌ها و حرکات واقع‌گرایانه خلاصه نمی‌شود؛ بلکه قابل باور بودن دنیایی که به آن پا گذاشته‌اید و میزان قابل تعامل بودن آن نیز بخشی از کار است. به این دلیل است که ما تا این اندازه روی توسعه دنیای بازی Apex Construct تمرکز داریم.

البته این امر به معنای آن نیست که سازندگان روی مکانیک‌های دیگر بازی، همچون سلاح آن یعنی تیر‌و‌کمان تمرکز ندارند. سازندگان در این باره افزودند:

دست‌یابی به تجربه واقعی VR نیاز به حرکات واقع‌گرایانه دارد. ما قصد داریم که این امر را در تمامی لحظات این بازی جای دهیم؛ از کشیدن کمان تا پرتاب کردن نارنجک یا جستجوی ساختمان‌ها.

در حال حاضر تاریخ انتشار بازی واقعیت مجازی Apex Construct مشخص نشده است، اما می‌دانیم که این بازی به طور انحصاری برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد. بازی مذکور در مرحله اول برای پلی استیشن VR منتشر می‌شود و پس از آن به HTC Vive، آکیولس ریفت و هدست واقعیت ترکیبی مایکروسافت راه پیدا می‌کند. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.

ضمن معرفی این بازی، سازندگان تریلر بازی Apex Construct را نیز منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی واقعیت مجازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده