نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵

الکترونیک آرتز: نسخه بعدی Battlefield گرافیک خیره کننده‌ای خواهد داشت

اندرو ویلسون، مدیر عامل اجرایی الکترونیک آرتز در جلسه مالی کمپانی به بازی بتلفیلد جدید اشاره کرد و آن را بازی عمیقا جذاب با گرافیکی خیره کننده دانست.

امروز و در جریان کنفرانس مالی سه ماهه الکترونیک آرتز با سرمایه‌داران و تحلیلگران، مدیران این کمپانی به بازی بتلفیلد جدید هم اشاره‌ای کرد. اول از همه، بلیک یورگنسن، مدیر مالی ارشد الکترونیک آرتز تایید کرد که بازی برای عرضه در سال مالی ۲۰۱۹ در نظر گرفته شده است، سالی که از تاریخ یکم آوریل ۲۰۱۸ (۱۲ فروردین ۹۷) آغاز شده و ۳۱ مارس ۲۰۱۹ (۱۱ فروردین ۹۸) به اتمام می‌رسد.

اندرو ویلسون، مدیر عامل اجرایی کمپانی هم در پایان سخنان مجددا به بازی Battlefield جدید اشاره کرده و آن را بازی عمیقا جذاب با گرافیکی خیره کننده دانست.

بدون شک بازی Battlefield 1 هم از دیدگاه جلوه‌های بصری یکی از بهترین بازی‌های حاضر بوده و مسلما نسخه جدید سری بتلفیلد از این بازی هم جلو خواهد زد. بدون شک مشاهده پیشرفت گرافیکی مجموعه در نسخه جدید جذاب خواهد بود.

همچنین در جریان همین کنفرانس مالی، یورگنسن و ویلسون از تصمیم کمپانی برای تعطیل کردن ویسرال گیمز دفاع کردند و گفتند که کمپانی قصد دارد از برخی منابع خلق شده توسط استودیو، مجددا استفاده کند.

چه انتظاراتی از بازی بتلفیلد جدید دارید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده