نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

بازی World of Final Fantasy به پی سی راه می‌یابد

کمپانی اسکوئر انیکس از انتشار بازی World of Final Fantasy در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه برای پی‌سی خبر داد.

کمپانی اسکوئر انیکس برای اولین بار در نمایشگاه E3 2015 از بازی World of Final Fantasy رونمایی کرد و اظهار داشت که این بازی در تاریخ ۴ آبان‌ماه در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا خواهد بود. حال و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از انتشار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که این اثر در تاریخ سی آبان‌ماه (۲۱ نوامبر) از طریق فروشگاه دیجیتالی استیم برای کامپیوتر نیز منتشر خواهد شد.

قهرمانان بازی World of Final Fantasy دوقلوهایی به نام ریِن و لان هستند که وظیفه دارند تا به جهان Grymoire سفر کنند و در آنجا به جستجوی خاطرات گمشده بپردازند. آنها طی سفر خود مجبور هستند تا در مقابل مشکلاتی همچون باد و طوفان مقاومت کنند و هیولاهای این سرزمین را از پای درآورند. همچنین رین و لان در این ماجراجویی با دو نوع از موجودات سری فاینال فانتزی یعنی چوکوبو و کاکتیور روبه‌رو خواهند شد.

این پایان کار نیست و کمپانی اسکوئر انیکس قصد دارد تا مجموعه بازی‌های بیشتری را در دسترس بازیکنان پلتفرم پی سی قرار دهد. انتظار می‌رود که بازی Final Fantasy XV سال آینده برای پی‌سی پورت شود و بازی‌های قدیمی‌تر مجموعه Final Fantasy (نظیر بازی Final Fantasy IX) نیز پس از آن روی شبکه‌ی استیم در دسترس قرار گیرند.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده