// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

سیستم لوت بازی Star Wars Battlefront II دستخوش تغییرات شد

همانطور که استودیو دایس قول داده بود، در زمان عرضه، شاهد عملکرد جدیدی از سیستم جعبه‌ها و لوت بازی Star Wars Battlefront II هستیم.

زمانی که بتای عمومی بازی Star Wars Battlefront II در دسترس قرار گرفت، کاربران شدیدا به سیستم لوت بازی و جعبه‌ها واکنش نشان دادند و اعلام کردند که این سیستم به صورت مستقیم روی عملکرد بازیکن‌ها تاثیر می‌گذارد و شدیدا به پرداخت‌های درون برنامه‌ای وابسته است. در ادامه استودیو دایس، سازنده بازی Star Wars Battlefront 2، اعلام کرد که تغییرات لازم را روی این بخش اعمال خواهد کرد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو دایس به قول خود عمل کرده است و در زمان عرضه این بازی، شاهد سیستم جدید جعبه‌ها و لوت بازی هستیم. در گذشته از طریق جعبه‌ها می‌توانستید آیتم‌هایی نظیر Skill Cardها و یک سری آیتم‌های افزایش قدرت را دریافت کنید. این در حالی است که از این پس Epic Star Cardها که در واقع بهترین نوع Star Cardها هستند، از طریق جعبه‌های بازی به دست نمی‌آیند و باید آن‌ها را کرفت کنید. البته بعضی از آن‌ها از طریق پک‌های شروع کننده یا پیش خرید نسخه‌های ویژه بازی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

از طرفی شاید با خود بگویید که برای کرفت کردن این کارت‌ها می‌تون جعبه‌های متعددی را خریداری کرد تا آیتم‌های کرفت کردن را کسب کنید، ولی استودیو دایس اعلام کرده که برای کرفت کردن کارت‌های Epic بازی، باید به یک سطح خاص رسیده باشید و همه بازیکنان توانایی انجام این کار را ندارند. در بخش سلاح‌ها نیز تعداد بسیار کمی از سلاح‌ها از طریق جعبه‌های بازی در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود، ولی مابقی سلاح‌ها را باید از طریق بازی کردن با کلاس‌هایشان کسب کنید. هر اسلحه در هر کلاس بازی برای آزاد شدن نیازمند XP است و زمانی که به XP مورد نیاز هر سلاح برسید، جدای از آزاد کردن‌اش، جعبه دریافت خواهید کرد که با باز کردن جعبه‌ها، آیتم‌های مخصوص کرفت کردن و Star Card را کسب می‌کنید.

البته این گفته‌ها تغییرات نهایی نخواهند بود؛ زیرا استودیو دایس در گذشته اعلام کرده بود که تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا این بخش را بهبود ببخشد تا کاربران بتوانند از بازی لذت ببرند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده