// چهار شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

کتاب کمیک بازی Bloodborne در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد

علاقه‌مندان به بازی Bloodborne می‌توانند در سال آینده کتاب کمیک این بازی را خریداری کرده و ماجراجویی‌های شکارچی بی نام و نشان بازی را دنبال کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سال آینده میلادی یک کتاب کمیک با محوریت بازی Bloodborne منتشر خواهد شد. کتاب Bloodborne: The Death of Sleep توسط کمپانی تایتان کمیک منتشر خواهد شد و در جریان آن شاهد ماجراجویی‌های شکارچی بی‌نام و نشان بازی در شهر نفرین شده Yharnam هستیم.

الس کات نویسندگی کتاب Bloodborne: The Death of Sleep را برعهده دارد که از کارهای قدیم وی می‌توان به Generation Gone، Zero و Secret Avengers اشاره کرد. از طرفی کارهای هنری این کتاب برعهده پیوتر کوالسکی است که از میان کارهای گذشته وی می‌توان به کارهای قدیم کمپانی تایتان بوک نظیر کتاب کمیک Wolfenstein و کتاب کمیک Dark Souls اشاره کرد.

الس کات در این باره می‌گوید:

بازی Bloodborne یکی از بازی‌های مورد علاقه‌ام در تمام زندگی‌ام است. من نزدیک به ۲۰۰ ساعت به تجربه این بازی پرداختم و به گشت و گذار در دنیای Bloodborne پرداختم و این مدت زمان، قبل از این بود که بدانم قرار است کتاب کمیک این بازی منتشر شود. من غرق آن شدم و بسیار افتخار می‌کنم که قرار است روی دنیای Bloodborne کار کنم.

اولین شماره از کتاب کمیک Bloodborne: The Death of Sleep در فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی روانه بازار خواهد شد و در ادامه می‌توانید تصویر هنری روی جلد این کتاب را مشاهده کنید. همچنین این کتاب به صورت دیجیتالی نیز به فروش می‌رسد.کتاب کمیک بلادبورن


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده