نویسنده: علیرضا قاسمی
// دوشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

بازی Ghost Recon: Wildlands را در آخر هفته رایگان بازی کنید

آخر این هفته می‌توانید بازی Ghost Recon: Wildlands را به صورت رایگان تجربه کنید. همچنین تخفیف ۵۰ درصدی برای خرید این بازی لحاظ شده است. 

در جدیدترین اخبار بازی، با انتشار حالت جدید بازیکن در مقابل بازیکن، یوبی سافت اعلام کرده است که بازی Ghost Recon: Wildlands انتهای هفته‌ی جاری، به مدت محدود و به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. جدا از نسخه‌ی آزمایشی پنج ساعته‌ی این بازی، این دسترسی آخر هفته‌‌ای رایگان، تمامی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان را پوشش خواهد داد تا کاربران این پلتفرم‌ها بتوانند این بازی جهان‌باز اکشن را تجربه کنند. 

از پنج‌شنبه ۲۰ مهرماه، سرور‌های بازی Ghost Recon: Wildlands در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها خواهد بود. دسترسی رایگان به این بازی، تا تاریخ یکشنبه ۲۳ مهرماه ممکن خواهد بود و کاربران امکان تجربه‌ی Ghost War را هم خواهند داشت. کمپانی یوبی‌سافت در این زمینه چیزی اعلام نکرده است، اما احتمالا کاربران حالت رایگان به بسته‌های الحاقی این بازی دسترسی نخواهد داشت. هرچند احتمالا آپدیت‌های عمومی منتشر شده برای این بازی از زمان انتشارش، در اختیار این کاربران خواهد بود. 

همزمان با آخر هفته‌ی رایگان برای تجربه‌ی بازی Ghost Recon: Wildlands، یوبی‌سافت تخفیفی ۵۰ درصدی برای تمامی نسخه‌های این بازی در همه‌ی پلتفرم‌ها در نظر گرفته است. بدین ترتیب، نسخه‌ی استاندارد این بازی را می‌توانید اکنون با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. اگر پس از تجربه‌ی رایگان این بازی تصمیم به خرید آن بگیرید، پیشرفت‌های شما در بازی ذخیره خواهد شد. کاربران پی‌سی از طریق Uplay می‌توانند از هم‌اکنون دیتای این بازی را دانلود کنند. 

حالت چهار به چهار Ghost War، به دنبال آزمایش بتای اخیر، فردا ۱۸ مهرماه همراه با یک آپدیت عمومی و رایگان برای این بازی منتشر خواهد شد. این حالت به صورت سه مرحله‌ای بوده و مدت زمان آن ۱۰ دقیقه خواهد بود. ۸ نقشه و ۱۲ کلاس برای این حالت در نظر گرفته شده است. همچنین یوبی‌سافت اعلام کرده است که این حالت پس از انتشار، آپدیت‌های منظم همراه با محتوای جدید به دنبال خواهد داشت؛ بدین صورت که در آینده، نقشه‌ها، کلاس‌ها و حالت‌های بیشتری به بازی اضافه خواهد شد. 

پیش از این ویدیوی حالت PvP بازی Ghost Recon: Wildlands با نام Ghost War منتشر شده بود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده