نویسنده: رضا اکبری
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

کیس جدید X2 Pirate 8031 با پنل شیشه ای تقویت شده معرفی شد

شرکت X2 کیس جدید دو اتاقکی خود را با نام Pirate 8031 معرفی کرد که دارای پنلی شیشه‌ای است.

به تازگی کیس جدیدی از شرکت X2 با نام Pirate 8031 معرفی شد، این کیس دارای قاب شیشه‌ای تقویت شده در قسمت درب و بدنه‌ای با فولاد ۰.۶ میلی‌متری است. همچنین این کیس با قیمت خوبی معادل ۵۱ دلار عرضه شده است. مدل Pirate 8031 دارای ابعاد ۴۹ در ۲۰ در ۴۵ و سه فن ۱۲ سانتی متری LED قرمز رنگ در جلوی کیس است که از قبل روی آن نصب شده‌اند، همچنین امکان نصب فن‌های دیگری هم در قسمت بالا (۳عدد) و در قسمت پشت (۱عدد) وجود دارد.

X2

طراحی کیس X2 Pirate 8031 با دو اتاقک مجزا

اتاقک اصلی این کیس بخش مربوط به هارد دیسک‌ و منبع تغذیه را در قسمت پایین جدا می‌کند. این تقسیم بندی فضایی ایجاد می‌کند که می‌توانید اجزای بیشتری را روی این اتاقک نصب کنید و همچنین ظاهری تمیز‌تری برای شما به همراه دارد. این نکته زمانی مهمتر می‌شود که شما می‌توانید از پنل سمت چپ کیس داخل آن را ببینید. در محفظه پایینی کیس قسمتی کنار گذاشته شده است که می‌توانید یک رادیاتور ۲۴۰ میلی‌متری را در بخش جلوی کیس نصب کنید. اما نکته‌ای که در طراحی دو اتاقکی این کیس به چشم می‌خورد قابلیت دسترسی به بخش درایو‌ها از سمت چپ کیس است. در کیس‌های دیگر تنها از سمت راست کیس امکان دسترسی به این بخش وجود دارد.

X2

برای نصب خنک کننده‌ پردازنده، کیس فضایی با حداکثر ارتفاع ۱۸۰ میلی‌متر در اختیار شما قرار می‌دهد که حتی برای نصب یک خنک کننده هوایی رده بالا که معمولا تا ۱۷۰ میلی‌متر ارتفاع دارد، فضایی کاملا مناسب است. نداشتن قفسه درایو‌ها در جلوی کیس، فضایی برای کارت گرافیک‌هایی با طول ۳۹۰ میلی‌متر ایجاد می‌کند که حتی در حالت SLI/CrossfireX هم می‌توانید از این درازا استفاده کنید. برای منبع تغذیه هم فضایی تا ۲۱۰ میلی‌متر در نظر گرفته شده است که البته برای ابعاد بالای ۱۸۰ میلی‌متر با مشکل تنگی جا برای رد کردن کابل‌ها مواجه می‌شوید، به این دلیل که محفظه‌ی درایو‌ها درست سر راه شما قرار دارد.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده