نویسنده: محسن حقانی
// چهار شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

معرفی بازی موبایل Tsuro - The Game of the Path

بازی Tsuro - The Game of the Path نسخه دیجیتالی از بازی رومیزی فوق‌العاده موفق با همین نام برای تلفن‌های هوشمند است. با معرفی این اثر همراه زومجی باشید.

با گذشت سال‌ها بازی‌های رومیزی بسیاری با مکانیزم‌های مختلف راه خود را به درون سیستم‌های دیجیتال و تلفن‌های هوشمند باز کرده‌اند. بازی اندروید و آیفون Tsuro - The Game of the Path یکی از بهترین نمونه‌ها از برگردان صحیح یک بازی رومیزی در قالب دیجیتال برای تبلت و تلفن‌های هوشمند است و در نوع خود یک نمونه فوق‌العاده زیبا و در عین حال ساده از ساخته‌های انتزاعی شمرده می‌شود. استودیو تاندرباکس اینترتینمنت (Thunderbox Entertainment) با طراحی دقیق بازی Tsuro - The Game of the Path از روی نمونه‌ی واقعی آن، بازیکن را در سفری هیجان انگیز از خلق مسیر‌های کاشی‌شکل قرار می‌دهد؛ جایی که شما باید با توجه به قوه‌ی تفکر خود بهترین قطعه‌ی ممکن از مسیر را انتخاب کرده و کاراکتر مورد نظر را در سفری هیجان انگیز حرکت دهید.

Tsuro - The Game of the Path یکی از بازی‌های محبوب رومیزی است و نسخه اندروید و آیفون آن نیز دقیقا مانند نمونه واقعی می‌تواند تجربه بسیار سرگرم کننده‌ای را برای بازیکن رقم بزند

گیم‌پلی در بازی رومیزی Tsuro - The Game of the Path از قواعد و اصول ساده‌ای پیروی می‌کند و بنیادی‌ترین آن قرار دادن کارت‌های کاشی‌شکل متفاوتی است که مسیر حرکت کاراکتر سنگی (اژدها) شما روی آن حک شده است. پس از انتخاب اژدهای سنگی و قرار دادن آن در یکی از نقاط مشخص شده، برای شروع ۳ کارت متفاوت در اختیار بازیکن قرار داده می‌شود که روی هرکدام از آنها تعدادی مسیر متقاطع و جدا از هم قرار دارد. شما باید از بین سه مورد کارت دلخواه خود را به‌‌نحوی انتخاب و چینش کنید که کاراکتر از گوشه زمین راه خود را به درون قسمت‌های داخلی مسیر باز کند. بازی Tsuro - The Game of the Path تا سقف ۸ بازیکن متفاوت را پشتیبانی می‌کند و مهم‌ترین اصل در بازی بدین شکل است که شما راه حرکت شخصیت خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید تا اولا با مسیر حرکت دیگر بازیکن‌ها برخوردی نداشته باشد و دوما از گوشه‌های بورد خارج نشود. هرچه مسیر حرکت بازیکن مسافت طولانی‌تری را طی کرده باشد انتخاب‌ها محدودتر و بازی به شکل تصاعدی سخت و سخت‌تر می‌شود. شما علاوه بر انتخاب کارت‌های مناسب برای ایجاد راه حرکتی درست باید به نوعی مسیر عبور احتمالی کاراکترهای دیگر بازیکن‌ها را نیز در نظر داشته باشید و بلعکس هر انتخاب شما در خلق مسیر پیش رو، نحوه پیش‌روی دیگر بازیکن‌ها را مستقیما تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. هر بازیکنی که بتواند از گزند قوانین اشاره شده در امان باشد و مدت زمان بیشتری را در طول مسیر به حرکت خود ادامه دهد یا به‌نوعی مسافت طولانی‌تری را طی کند، برنده میدان خواهد بود. لازم به ذکر است که با قطع کردن مسیر در طول حرکت کاراکتر می‌توانید ضریب امتیاز بالاتری را کسب کنید. Tsuro - The Game of the Path یکی از بازی‌های محبوب رومیزی است که نسخه اندروید و آیفون آن نیز دقیقا مانند نمونه واقعی می‌تواند تجربه بسیار سرگرم کننده‌ای را برای بازیکن رقم بزند.

بدون شک خلق یک بازی رومیزی در دنیای دیجیتال بدون پرداخت چشمگیر به جزئیات و جلوه‌های بصری نمونه‌ی کاملی نخواهد بود. طراحی گرافیک و جلوه‌های بصری در بازی موبایل Tsuro - The Game of the Path کاملا سه‌بعدی و مطابق با نمونه واقعی آن صورت گرفته است. استفاده از رنگ‌های متناسب در کنار جزئیات و افکت‌های تصویری چشم‌نواز بخش نمائی بازی را در سطح بسیار عالی قرار می‌دهد. بازی Tsuro - The Game of the Path تنها در زمینه بصری عالی ظاهر نشده و این اثر از موزیک‌های متن گوشنواز با استایل شرقی و همچنین افکت‌های صوتی بسیار هماهنگ با اتمسفر آن نیز بهره‌مند است. به‌صورت کلی بخش بصری و صداگذاری در بازی Tsuro - The Game of the Path طراحی‌ای بی‌نقص از یک بازی رومیزی در قالب دنیای دیجیتال و مجازی است که به‌خوبی می‌تواند الگوی کاملی در این زمینه برای دیگر بازی‌ها در این سبک قرار گیرد.

|

Tsuro - The Game of the Path یک بازی کاملا ساده و در عین حال هیجان انگیز است که بدون محدودیت سنی می‌تواند برای تمامی اقشار علاقه‌مند به سبک باز‌های رومیزی جذاب و سرگرم‌کننده باشد. پشتیبانی از قسمت‌های آنلاین و چالش‌های چندنفره جذابیت‌های این بازی را در سطح فوق‌العاده‌ای قرار می‌دهد. اگر به سبک بازی‌های رومیزی و استراتژی‌های خاص آنها علاقه‌مند هستید، تجربه بازی موبایل Tsuro - The Game of the Path را به هیچ عنوان نباید از دست دهید. می‌توانید این بازی را با قیمت ۳ دلار از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور برای تبلت و تلفن‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS خود تهیه کنید. لازم به ذکر است که بازی رومیزی Tsuro در وب‌سایت معتبر BoardGameGeek تواسنته است امتیاز خوب ۶.۷ را کسب کند.

دانلود بازی موبایل Tsuro - The Game of the Path


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده