// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Sleepwalker Toyworld

بازی اندروید و آیفون Sleepwalker Toyworld داستان پسرکی است که در خواب به دنبال راه خروج باید پازل‌های متفاوتی را حل کند.

تاکنون شاهد عرضه بازی‌های پازل بسیاری برای اندروید و آیفون بوده‌ایم؛ بازی‌هایی که در عین سادگی قادرند تا ساعت‌ها ما را درگیر خود کنند تا در مواجه با چالش‌های متعدد، بهترین و کوتاه‌ترین راه‌حل را پیدا کنیم. هرچند از بازی کندی کراش بگیرید تا Threes، بازی‌های مختلفی در دسته معمایی طبقه‌بندی می‌شوند، اما به‌ویژه از زمان عرضه بازی زیبای Monument Valley، شاهد تغییر سبک و سیاق بازی‌های عرضه‌شده در سبک پازل بوده‌ایم. در این مقاله می‌خواهیم بازی کوچک، اما جالبی را به نام Sleepwalker Toyworld معرفی کنیم؛ محصولی زیبا که در آن باید پسرکی خواب‌آلود را هدایت کنید و با حرکت دادن اجسام مسیر حرکت پسرک را باز کنید.

بازی Sleepwalker Toyworld
بازی Sleepwalker Toyworld
بازی Sleepwalker Toyworld

در هر مرحله باید با تعداد مشخصی حرکت، پسرک را به درب خروج برسانید

بازی اندروید و آیفون Sleepwalker Toyworld بدون ارائه داستان، شما را مستقیما با روش کنترل پسرک آشنا می‌کند. در این بازی باید با کشیدن انگشت خود روی نمایشگر، پسرک را در چهار جهت حرکت دهید و او را به درب خروج برسانید. بر خلاف برخی از بازی‌های مشابه که بازیکنان می‌توانند با حرکات کمتری، مراحل را به پایان برسانند، متاسفانه Sleepwalker این‌چنین اجازه‌ای را به شما نمی‌دهد. در نتیجه، بازیکنان آزادی عمل لازم را برای به پایان رساندن مراحل ندارند و باید مسیری را سپری کنند که توسعه‌دهندگان از پیش مشخص کرده‌اند. البته اگر بخواهیم از این نکته منفی عبور کنیم، Sleepwalker همچنان از لحاظ چالش‌هایی که به مرور در مقابل بازیکنان می‌گذارد، گزینه‌ای مناسب برای نصب و بازی کردن است. به طور خلاصه، هر یک از مراحل در نقاط مختلفی مانند اتاق، پذیرایی، باغچه یا هزارتو انجام می‌شود و با پیشروی در مراحل با آیتم‌ها و چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوید. این چالش‌ها از حرکت دادن شخصیت اصلی بازی گرفته تا حرکت دادن اجسام توسط پسرک، با یکدیگر تفاوت دارند و باید با دقت مسیر مورد نظر را انتخاب کنید.

البته توسعه‌دهندگان در این بین سعی کرده‌اند تا با اضافه کردن قابلیت خرید‌های درون برنامه‌ای، تمام کردن مراحل را کمی آسان کنند. از طریق فروشگاه می‌توانید صندوقچه‌هایی را خریداری کنید که با سد کردن مسیر حرکت پسرک، اجازه می‌دهند تا با تعداد کمتری حرکت به درب خروج برسید. هرچند در عمل این موضوع تقلب به نظر می‌رسد، اما با رسیدن به مراحل بالاتر، می‌تواند کمک شایانی را برای تمام کردن آسان‌تر مراحل کند. مشابه با بسیاری از بازی‌های موبایل، توسعه‌دهنده از موتور یونیتی برای ساخت بازی استفاده کرده است. طراحی مراحل بازی هرچند ساده، اما دوست‌داشتنی است و سازنده سعی کرده تا با ترکیب محل قرارگیری اثاثیه منزل، پازل‌های پیچیده‌تری را برای علاقمندان تدارک ببیند. Sleepwalker Toyworld موسیقی‌ای ساده اما هماهنگ با حال و هوای بازی دارد و می‌توانید از شنیدن آن در زمان انجام بازی لذت ببرید.

بازی Sleepwalker Toyworld
بازی Sleepwalker Toyworld
بازی Sleepwalker Toyworld

بازی Sleepwalker Toyworld می‌تواند تا مدتی با معماهای ساده اما جذابی که دارد، شما را درگیر خود کند. هرچند این بازی مناسب علاقمندان به معماهای بسیار چالشی نیست، با این حال، هنوز هم می‌توان بازی Sleepwalker Toyworld را محصولی جذاب برای یک آخر هفته دانست.

دانلود بازی Sleepwalker Toyworld


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده